Accepterad Alpha78 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AIpha

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? AIpha#7039

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. ca 3-6 timmar per dag kommer förmodligen vara mer på helger men sedan beror det på om jag gör något.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem 04-22 så ungefär 5 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/914910197695254528/1021085893743878184/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ens servervakts uppgift är lite som namnet säger en liten vakt på servern som ser till att folk inte bryter mot några serverregler detta som exempel hade då kunnat vara om någon vdmar eller rdmar någon person då kan servervakten banna personen som bröt mot serverreglerna en servervakt kan högst banna i 60 minuter och sedan kicka med. En servervakt kan underlätta för staffs så inte staffs måste vara överallt på servern och se till att de sköter sig. Som servervakt ska man inte banna/kicka i scenario heller.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt så alla personer som endast vill komma in på servern för att förstöra ska inte köra på servern. Jag vill också förenkla staffs arbete så jag inte måste kalla på staffs när någon bryter mot några serverregler. Servern är ju så stor så staffs kan inte vara och hålla koll på så alla på servern kan bete sig så jag vill underlätta staffs arbete och ta bort folk som är här för att bara förstöra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption eller abuse kan vara att man tillexempel använder sig utav /revive i ett scenario så man inte förlorar exempel på detta hade ju varit om jag var kriminell och var med i ett skott scenario mot polisen. Om jag hade abuseat mina perms då hade jag gjort en /revive om jag hade slut på mot eller dricka eller helt enkelt hade lite hp. Korruption kan ju vara om jag undviker att banna en person/Kicka för att det är min kompis eller jag känner personen. Då hade jag undvikit att banna dom.

vidare till intervju, du har 48 h på dig att ta din intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka