Accepterad alpha.10 | Ban Överklagan [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? alpha.10

Vem var det som bannade dig? DJ

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-29 001633.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? DJ valde att banna mig för att jag hade skjutit en grabb uppe i sandy för att han följt efter oss och hotat med basebollträ. (hade inget klipp så blev bannad för RDM)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad av DJ så skulle jag och min polare göra lit business tillsammans nära garaget i sandy där vi blev förföljda av någon som hotade oss med baseboll trä och ville inte sluta följa efter oss så jag sköt honom pga detta och blev senare tillkallad till support av DJ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom att jag inte kan bevisa att hans polare körde på mig eller att han hotat med baseboll trä och följt efter oss under en längre period så resulterar denna ban i en rättvis ban eftersom att jag skjuter honom efter att han följt efter oss ett tag och hotat med baseboll trä.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för RDM och lärt mig av mina misstag genom att kolla igenom beviset på klipp för att ej upprepa mina misstag som skedde i detta scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första klippat när han och hans polare gör fel för att kunna bevisa att han gjort de saker jag säger i support för att det inte ska bli RDM eller annat regelbrott i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag kommer alltid klippa när någon annan gör fel och att jag kan springa fram till honom och rikta och åka iväg istället för att skjuta honom direkt som DJ sa, dessutom att jag skulle bygga upp det till ett längre scenario t.ex. som en kidnappning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka