Accepterad Aloushi123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Aloushi123

Icke Medlem
Meddelanden
388
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? LeGoatlzReal#7828

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2006

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Ali "Aloushi" Mokhadara, 29 år. Jag växte upp i en liten stad på landet där jag tillbringade mycket tid i mina egna tankar. Som barn var jag alltid fascinerad av historia och kulturer, och jag spenderade timmar med att studera antika civilisationer och deras traditioner.

Jag är en envis person och när jag sätter mig för att lära mig något nytt ger jag inte upp förrän jag har lärt mig det. Detta har hjälpt mig att utveckla en stark självinsikt och jag är inte rädd för att erkänna när jag gör misstag.

Jag är en emotionell person och bär med mig mycket av min barndom. Jag har alltid känt mig som en outsider, som om jag inte riktigt passade in någonstans. Detta har gjort mig mycket medveten om andra människors känslor och jag har alltid strävat efter att vara en god vän.

Mina intressen sträcker sig bortom historia, och jag tycker om att utforska nya platser och uppleva nya saker. Jag är också mycket intresserad av musik och spelar gärna gitarr när jag har tid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För det första har jag en bred erfarenhet av olika RPsystem och känner till flera olika spelvärldar. Jag är van vid att skapa karaktärer och utveckla deras egenskaper och förmågor på ett realistiskt och balanserat sätt. För det andra är jag väl medveten om vikten av samarbete och kommunikation i RP annars lär det ju inte att fungera.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ända jag tänker på är att det viktigaste inom RP är att ha så kul som möjligt. Att inte spela som om du äger allt. Utan att ha så roligt som möjligt och att få andra spelare att trivas på så sätt att dom stannar i servern.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en RP server där jag vill ha lite mer seriös RP. Jag har för det mesta bara spelar 100kOrDie servers.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till. :)

Tillbaka