Accepterad Aloushi123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aloushi123

Icke Medlem
Meddelanden
388
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Ditt discordnamn: .aloushi (# finns ej tydligen)

Ange ditt födelsedatum 29 April 2006

Varför ska just du bli staff? Jag har varit staff på unive innan då jag var uppe vid helper. Jag vet vad som krävs för att kunna bli staff och vad Philip320 samt Limpis söker i staff teamet. Nu var det så att min mamma hade en period då hon gick in o ut ur sjukhuset så jag verkligen behövde finnas där för henne, därför blev jag borttagen från staff teamet.

Jag är en kompetent grabb. Jag tvekar ej på vad som skall göras rätt eller fel.

Jag vet att det finns väldigt många staffs som ej följer "den röda tråden" och gör sitt jobb ordentligt. Jag som varit staff innan vet hur man ser till att jobbet görs och ej "sopas under mattan -Philip320". Jag ska se till att Unive blir ett bättre ställe för alla spelare.

Jag är då lättlärd som jag skrev i min förra ansökan om staff, jag lär mig saker sjukt snabbt och när jag då var staff så fånga jag upp många grejer som hjälper processen med staff och hur man ska agera gällande vissa situationer samt scenarion.

Jag har alltid älskat att hjälpa samt arbeta med folk. Samarbete är det som behövs, det är den ända nyckeln för att allt ska fungera i ett lag. Att hjälpa folk och känna deras glädje efter att man lär sig något nytt eller att man bara gillar och tycker att det är skönt att få hjälp är nog det bästa som finns. Därför vill jag fortsätta göra mitt genom att ansöka till staff på Unive.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Skoldagar:
Mån: 14:00 - 00:00 (Beroende på hur jag känner och om jag orkar)
Tis: 19:35 - 02:00
Ons: 19:35 - 02:00
Tor: 19:35 - 02:00
Fre: 19:35 - 02:00

(TIDER MÅ ÄNDRAS)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan 16:nde februari 2023. Dock har jag fått lära mig massvis och har väldigt mycket erfarenheter inom RP samt staff, då jag varit staff på alla olika typer av spel (CS:GO, Minecraft, Unturned)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Definitivt. Jag kan dom flesta kommandon ingame från tidigare staff (behöver nog ej nämna alla)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
+rep, en ambitiös kille med hög kompentet, en kille som inte går att ogilla! Kan komma ihåg att han tidigare varit helper, han är rättvis,snäll och även bestämd, med de sagt så vågar han sätta ner foten vilket inte många gör. Tycker att sånna som aloushi då behövs i Unives miljö.

+rep, en ambitiös kille med hög kompentet, en kille som inte går att ogilla! Kan komma ihåg att han tidigare varit helper, han är rättvis,snäll och även bestämd, med de sagt så vågar han sätta ner foten vilket inte många gör. Tycker att sånna som aloushi då behövs i Unives miljö.
Min broder 💯

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka