Accepterad Aloushi123 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aloushi123

Icke Medlem
Meddelanden
388
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad heter du på discord? LeGoatlzReal#7828

Ange ditt födelsedatum 29 April 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Normal 17 åring (snart). Går till skolan varje dag och tar det relativt seriöst. Här ser ni hur mitt schema ser ut:
Mån: 08:20 - 11:30 (Hemma ca 12:30) Observera att tiderna kan varieras för inställda lektioner.
Tis: 08:20 - 15:30 (Kan variera runt 15:00 tiden)
Ons: 09:10 - 15:30 (Samma här, kan variera runt 15:00 tiden)
Tor: 08:20 - 14:00
Fre: 08:20 - 13:30
Lör: Ledig hela dagen kan spela cirka 8-10 timmar på helgdagar (brukar ta paus till gymmet!)
Sön: Ledig hela dagen kan spela cirka 8-10 timmar på helgdagar (brukar ta paus till gymmet!)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Medlem senast Februari 16-2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 0 gånger. Se bifogad länk: (Gick ej att bifoga bild, hoppas att länk fungerar)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Självklart hör man det på namnet. Servervakt. Servervaktens uppgift är helt simpelt att vakta servern. Spelare som har rollen som servervakt ska helt enkelt förvandla RP:n till en realistisk RP där både spelarna och nyanländare har kul. Vi vill att servern ska prestera på bästa möjliga sätt och att alla ska bli behandlade så rättvist som möjligt.

Vi vill bli av med regelbrytare. Om regelbrytarna hade funnits i servern så hade det inte vart Unive, sant eller falskt? Därför finns rollen som servervakt för att kunna hantera lallare och göra servern mer rolig och skoj för alla parter.

Samt finns det några viktiga kommandon som kan förekomma och som lär vara bra att kunna som servervakt:

/dv (står för delete vehicle) detta raderar närmaste bil. Detta kan användas ifall en bil är sprängd och eller upp-och-ner
/kick id anledning, sparkar ut en spelare med hjälp av deras ID.
/revive id, respawnar en spelar som är död till deras senaste position
/svban id samt anledning för att kunna bannlysa / avstänga en spelare för en anledning som måste anges!

För att kunna veta exakt vem man modererar så kan det vara bra att använda /toggleid. Detta kommandot helt enkelt visar ids. På så sätt kan man inte moderera fel person.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har själv insett att det finns en jävligt (ursäkta ordvalet) dålig RP gällande både krim och civila. Jag ansöker till servervakt för att kunna bevisa mina förmågor gällande jobb som behövs göras. Jag vill och jag gör allt vad jag kan för att kunna göra det bättre. Jag vill inte ha regelbrytare i servern, det vill självklart ingen. Jag har både starka egenskaper samt negativa egenskaper:

Jag är väldigt passionerad och väldigt seriös när det gäller ärenden samt scenarior som bör utföras korrekt.
Jag är ambitiös när det gäller något som jag gillar att göra. Detta kan definitivt innebära jobbet som servervakt, vilket är en anledning till att jag ansöker.

Min största svaghet kan nog vara att otålig. Detta kan vara när saker och ting kan ta för lång tid. Men jag gör mitt allra bästa för att lösa situationer på bästa och möjliga sätt.

Jag jobbar jätte effektivt och hade gjort jobb på ett annat sätt som inte många gör. Jag jobbar både snabbt och löser saker och ting på bästa kvalité.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är det värsta man kan ha i en RP miljö. Korruption kan vara saker och ting som används till sin egna fördel som servervakt. Detta kan till exempel innebära att man /revivar sig själv för att undvika att förlora inventory och eller om det används till fel situation.

/toggleid kan också förekomma i abuse där man till exempel kan se staff vara i spectate medan man är inne i en RP situation. Detta ger dig en fördel att veta var staff är med mera. Toggleid SKALL vara avstängd gällande RP situationer.

Abuse är i princip ihop kopplat med korruption.*

Extra noteringar:
Ville bara verkligen tacka att ni som läste tog er tid av dagen och läste detta!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top