Nekad aloneinrust | Ban Överklagan (P1loten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aloneinrust

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id//MrGlitchAtYourService/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d85f76

Vad är din discord tagg? aloneinrust

Vem var det som bannade dig? P1loten

Bild på banmeddelande: IMG_7384.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (Är på mobilen så har ingen bild just nu och min dator är på lagning så kan inte skicka någon bild) För jag inte gjorde fear rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid mekonomen, min polare körde medans jag satt och pratade med min mamma med headsetet av, helt plötsligt stannar vi och jag som ser detta hoppar ur bilen. Sen ser jag hur 1 person helt plötsligt håller ett vapen emot mig. Jag som då inte riktigt förstår vad som händer, skriver i lokal ooc ”1 sekund” medans jag pratar med min mamma för att berätta för henne att jag inte kan prata just nu då jag antar att jag håller på att bli rånad. När jag sätter på mig hörlurarna igen så håller han ett vapen mot mitt huvud och sen så släpper han mig och går tillbaka mot sin bil och sen får jag ett skott i huvudet och dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från någon annan än mitt egna perspektiv så förstår jag att de ser ut som felaktig rp, och är därför en ban för fear rp men om man ser de från mitt perspektiv så hade jag ingen aning om vad som sagts eller riktigt hänt förens jag tog på mig hörlurarna igen. Jag fick då ett skott i huvudet och fanns inte riktigt så mycket jag kunde fear rp på. Jag tänkte att ifall dem bara kunde vänta 1 minut eller mindre så kunde jag tagit på mig hörlurarna och så kunde vi fortsatt rp-n men dem hade redan skjutit mig och stuckit då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 1 sedan några månader sedan då jag fick en vdm ban som var felaktig och som philip sedan tog bort. Har aldrig vdm någon eller gjort något som brutit mot reglerna innan och de var inte meningen att bryta mot någon regel den här gången heller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade tagit upp händerna även om jag inte riktigt visste vad som hände då jag borde förstått att de var ett rån som höll på att hända och jag borde bara ha gjort de som var uppenbart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag alltid ska vara fokuserad ifall jag spelar då situationer kan uppstå när som helst och jag borde alltid vara beredd för ett scenario och att ifall jag gör något irl så borde jag gått spawnmenu eller stängt av spelet sålänge.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

@P1loten Menade att skriva en beslut överklagan, måste jag göra en ny post då eller inom beslut överklagan?

Försökte göra en men måste vänta 1 dag för att skriva ett nytt forum så ta helst de här som mitt meddelande för min beslut överklagan, kan dock svara på alla frågorna här även.

Senast ändrad:
Ditt discord namn:
aloneinrust

Ditt Hex-ID:
steam:110000136d85f76

Vad för typ av beslut gäller det?
Indragen krim/medlemskap då jag blev bannad under testperiod

Vem/vilka tog beslutet?
P1loten

Varför tror du själv att beslutet togs?
Från någon annan än mitt egna perspektiv så förstår jag att de ser ut som felaktig rp, och är därför en ban för fear rp men om man ser de från mitt perspektiv så hade jag ingen aning om vad som sagts eller riktigt hänt förens jag tog på mig hörlurarna igen. Jag fick då ett skott i huvudet och fanns inte riktigt så mycket jag kunde fear rp på. Jag tänkte att ifall dem bara kunde vänta 1 minut eller mindre så kunde jag tagit på mig hörlurarna och så kunde vi fortsatt rp-n men dem hade redan skjutit mig och stuckit då.

Hur är beslutet felaktigt?
För jag aldrig menade att inte använda fear rp, jag kunde inte höra något om vad som hände och tänkte även att de kunde bara mina polare som spelade ett spratt på mig då de ofta tar fram vapnet o låstas råna mig. Hade jag varit inne i scenariot med hörlurarna på så hade jag till 100% tagit upp händer och använt mig av fear rp. Har aldrig blivit bannad för något sånt här innan medans jag spelat och de ända jag blivit bannad för var för några månader sedan när jag blev vdm bannad falskt och Philip tog bort den. Jag är en seriös rp person som gillar servern och vill endast gott för servern, de var inte min mening att de skulle bli fel i scenariot, utan bara otur på mitt håll med vilken tidpunkt de hela bröt ut medans jag snackade med min mamma. Som sagt så satt vi i bilen på grön zone och jag tänkte att jag kunde prata med min mamma under tiden.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet:

Har inte fått något av p1loten, frågade han i dm om klippet men fick inget svar så han får gärna skicka klippet här och har inget eget bevis då jag inte klippte de för var lite överraskad över allt som hände.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka