Nekad Alny55 | Ban överklagan [Wael Nikola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nyman55

Icke Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818188133/

Ditt Hex-ID: 11000013322db65

Vad är din discord tagg? Nyman#0585

Vem var det som bannade dig? Sverigedemokrat

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett fel och jag förstår vad jag gjorde och det kommer inte hända i gen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. cJag och mina 2 vänner vi åker till där man köper skot för att köpa skot. När vi åker ditt så såg vi en rs6 där det var 2 personer när vi går ditt så blev dom rädda och stack där i från snabbt. Sen så tänkte vi att vi ska köpa skot vi går ditt och köper skott sen när jag hade köpt skotten så sprang jag i väg men då så hörde jag skott lossning från en tabbe jag sa vem skjuter då så hade rs6 kommit tillbaka till stället och skulle råna oss. Men jag och mina vänner hörde inget så vi sprang sen så börja vi skotta mot dom för att vi såg vår vän liga död på backen. Så vi åkte bakom dom och sköt dom. Dom smet så vi jaga dom på motor vägen och deras bil pajades där så vi sköt dom och gick och hämta våran vän som var död och tog han till sjukhuset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. cJag tycker att det var båda för att det var 50% var fel för att vi hörde inte dom som rikta tabbe mot oss så det var därför och så såg jag inte dom så jag sprang men för låt det var fel för att jag skulle ha kollat om någon kom. Och 50% rätt för att han måste göra sitt jobb och banna mig för att han tycker att det var fearRP men helt försåtligt att han banna mig kommer aldrig hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men det va bans när jag va ny.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? för jag gjorde ett fel och jag förstår vad jag gjorde och det kommer inte hända i gen
Ja jag skulle ha kollat med mina vänner om dom hade några äxtra skott att ge mig eller så skulle vi åkt ditt och jag skulle ha kollat runt innan dom kom sen om jag såg dom så skulle jag ha lysnat på vad dom sa men det var ju svårt för att vi inte hörde dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? a att alltid kolla runt så att det inte finns någon bil som kommer eller siktar tabbe. Och ber om ursäkt så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka