- Meddelanden
- 273
- Reaction score
- 16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818188133/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Nyman
Vad är din discord tagg? Nyman#0585
Vem var det som bannade dig? Quirkz303
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail rp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nej jag vet inte det va ett scenario också crasha mitt spel för jag låg död vid polisstationen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lämna min kompis vid sjukhuset
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det va det
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc ingame som jag har lärt mig men det va för att jag va väldigt ny och lall som jag pratade med adminsen om och vi pratade bara ut
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för jag åkte bara och lämna min polare
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja men jag vet inte riktigt vad jag blev bannad för som sakt jag åkte och lämna min polare?
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Nyman
Vad är din discord tagg? Nyman#0585
Vem var det som bannade dig? Quirkz303
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail rp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nej jag vet inte det va ett scenario också crasha mitt spel för jag låg död vid polisstationen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lämna min kompis vid sjukhuset
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det va det
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc ingame som jag har lärt mig men det va för att jag va väldigt ny och lall som jag pratade med adminsen om och vi pratade bara ut
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för jag åkte bara och lämna min polare
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja men jag vet inte riktigt vad jag blev bannad för som sakt jag åkte och lämna min polare?
Har du läst våra regler? Ja