Nekad allsson477 | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

allsson477

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? kittykat357

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Savi Smith och är 28 år gammal. Savi växte upp i ett tufft samhälle i Syrien. Savis pappa var alkoholist och brukade misshandla Savi och hans mamma. När Savi var runt 8 år så bestämde Savi och hans mor att flytta ifrån Savis pappa med hopp att få ett nytt och bättre liv. När han hadde flyttat bort så började han i skolan.
De andra barnen mobbade han för att han inte hade nån pappa. När han slutade 9 så slutade han skolan. Nu bor Savi och hans mamma i en lägenhet i stan. Savi gillar att köra basket och fotboll. Savi har drömt om att ha en trimmad Volvo 240. Han ser fram emot att skaffa nya vänner och gå på krogen och dricka. Savi är snäll och omtänksam men har dåliga sidor också. Savi vill jobba på taxichafför. Men han är glad så länge han kan jobba nånstans. Han vill också jobba på Mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag en hög RP nivå samt att jag är rolig och seriös. Jag ser fram emot att skapa roliga och seriösa scenarier samt att raportera personer som bryter mot reglerna. Samt att jag är aktiv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag måste inte vinna hela tiden och låta andra vinna också. T,ex om man spelar för pengar eller annat.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, t,ex RDM (Random death match) man får inte döda någon utan andledning, Copbait är när man med vilje att få polisen på sig. FearRP är när Man spelar som att man har endast ett liv och man spelar som det vore verklighet. Metagaming är att du inte får ta information från t,ex discord. NLR är att man inte får minnas scenarier när man dog och ta hämd på personer som dödat en.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en bra del med erfarenhet samt har deltagit i flera olika RP servar, Jag har RPat som polis, Taxiförare, Sjukvård och på pubber.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka