Nekad Allson | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cesar

Vad är ditt discord namn? allson

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Jonny är svensk kille på 32 år som är uppvuxen i Göteborg han lever med sin underbara fru och hans 3 barn, Jonny bodde i Göteborg som en kriminalkommissarie hos polisen, hans föräldrar gjorde mycket för kunna få han att ta sig ur polismyndigheten så hans föräldrar inte tyckte att det var rätt utbildning för honom. När Jonny Var runt 15 så fick direkt kontakt i skolan med killar i sin egen ålder som hade stora intressen inom polisen och han började nästan direkt med att försöka övertyga sina föräldrar om att han ska jobba sig upp till poliskåren någon gång. När Jonny väl fyllde 22 så hade han träffat den mest perfekta tjejen som han någonsin träffat, hon uppmuntrade honom till att försöka söka till polisen och det är de han även vill göra i denna stad. Han söker även nya polare som han kommer kunna hänga med under lediga timmar. Men han letar även en bostad där han och hans familj kan spendera vardagen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har ganska bra erfarenheter inom RP då jag har spelat och även vare högt uppsatt chef på de flesta jobb och jag är klassad som en bra RP spelare. Jag kan bidra med en seriös RP nivå och jag kan även hjälpa till med att få en säker men ändå rolig spel plattform

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte spela för att just "Jag" ska vinna scenariot. man ska spela för att båda parterna ska ha så roligt som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Suntförnuft är att man alltid ska spela som om det var IRL, och man ska alltid tänka om de man gör är rimligt: VDM står för vehicle death match, de innebär att man inte får döda en person vis att fordon utan ett giltigt scenario.: FearRP är att du ska alltid värna om ditt och andras liv, du ska alldrig spela hjälte under livshotande situationer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har ganska mycket erfarenheter då jag har rpat i snart 3 år. Jag jar koll på vad jag kan göra för att scenarion och rpt överlag ska bli välutvecklade och bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Nekad.
anledning: vill att du utvecklar mer i din ansökan, ex berätta mer om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka