Accepterad alllee3 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alllee3

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? alleee1

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Simon 31 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll hjälpsamt och kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Adam Larsson och har vuxit upp i en familj med goda ekonomska förutstningar. Redan som barn lärde han sig av sina föräldrar konsten att starta och driva ett eget företag, samt hur man får det att bli framgångsrikt. Adams dröm har alltid varit att skapa ett klädföretag som är känt världen ut. Med stöd från sin familj lyckas han till slut förverkliga denna dröm och startar sitt eget företag. Det går bra för Adam, och han tjänar riktigt mycket pengar på sitt företag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med ett riktigt god och bra rp nivå och se till så att alla jag rpar med har exakt lika kul som jag har i varje scenario.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte behöver vinna varje scenario för att de ska vara kul det kan vara kul ändå om man inte vinner ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft - Man ska tänka realistiskt som om det var irl. Fearrp - Man ska värna över sitt liv som om det var irl.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka