Accepterad allle | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

allle

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
7
Användarnamn: allle

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/alplay2007/

Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter alexander larsson men folk kallar mig alex

Vad är ditt discord namn? korvgubben#3541

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2006

Berätta om din karaktär. en sprallig prick vill lära känna nytt folk. gillar att umgås med familj och vänner. min karaktär är kring 25 år gammal. min uppväxt var inte den bästa min pappa drack och då slog han mig och min mamma så jag var ute sent för att slipa allt som händer så jag hamna i den mörka sidan i ung ålder. sen separera sig mina föräldrar så då kunde jag bara vara hos mamma och träffa nytt folk men det gick inte så bra. jag började resa runt i Sverige och i världen och försökte bli polis men det gick inte så jag blev sur och blev en skurk. men jag har gamla kompisar här som jag åker och träffar och hoppas jag kan börja om på nytt.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli polis eller nått som jag hjälper folk med men om det inte går så ska jag kanske gå med i nåt gäng

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för vill kunna ha lite roligare jobb eller vara med i gäng så min rp känsla blir roligare när jag spelar

Hur många timmar har du på FiveM? 80 timmar typ

Hur hittade du Multistaden? jag gick in i flera servrar och då var multistaden bra så jag spela lite och kompisar sa att den var bra

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja jag har blivit bannad för jag döda en när jag råna dom men det har löst sig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nä jag spelar bara multistaden för den tycker jag är bäst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka