Accepterad Alliansligan.Malmo | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan.Malmo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
38
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024215760/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f6a96d0

Vad är din discord tagg? Alliansligan

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag det vart felaktigt och det finns ingen bevis på det samt att jag stängde när jag vart i helikoptern vete hur jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte hur jag blev ens bannad jag skulle komma in klockan 19:21 sen se ser jag att jag blev bannad ståår inte ens detalijer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för att jag han skrev inte detalijer samt att jag skrev inget i scenario plus att jag stängde innan jag blev bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har gjord banöverklaga och blivit godkänd vill även se hur jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte det vart felaktigt för det står inte i detalijer samt att jag stängde innan jag blev bannad ganska SJukt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för att det är felaktigt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka