Inaktuell Alliansligan | Chef-jobb ansökan [Maja-Lisa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
-14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas

Vad heter du IRL? cem

Vad heter du på discord? Alliansligan

Hur gammal är du? 14 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? ja jag kommer utveckla jobbet med stora och sociala kunskaper jag kommer även utveckla jobbet med att ta in fler anställd i företaget kommer även göra så att de kommer bli socialt och bra på ett sätt genom att jag är aktiv jag tar in anställda jag kollar så att allt e bra jag kollar även mycke de personerna gör liksom så att dom e inte korrupta inom yrket och att dom säljer bilar och har det bra jag kommer också göra så att det blir mer ordning och reda genom att jag håller koll på väldigt mycke saker som händer med jobbet jag kommer också hålla i möte och säga vad som är bra och vad som är dåligt kommer även göra så att jag gör så 1 gång i veckan kommer jag höja upp en person som har jobbat bra också jag kommer också skriva ut i annonser att vi kommer ha rea typ 20% rea i black friday och lite rabatter och sånt jag kommer också försöka göra sammarbete med olika jobb så att dom får rea och vi får rea när vi köper varandra

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? aa kan den chef systemet och har jobbat på bilfirmor sen innan

Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar varje dag och Helger 7 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka