Nekad Alliansligan | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
-14
Vad är ditt namn i verkligheten? Cem

Vad heter du på discord? Alliansligan

Vad är ditt Hex:ID 11000013f6a96d0

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Varje dag 4 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem i 4 månader tror jag eller 3 månader vne riktigt

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet inte hur man gör men har 19 bans ni kan kolla själv om ni inte tror på mig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har uppgift o underlätta staffsen ifall dom behöver hjälp så kan vi svbanna dom i 1 timme eller kicka dom ifall dom lallar servervakt har uppgift o hålla koll på servern så att de sköter sig fint och snyggt vi har också uppgift o dva bilar som står helt onödiga och som är sönder då kan vi dva som sagt för att kunna göra så att de inte laggar mycket vi har också uppgift och kunna chatta med olika staffs eller i sv chatten vart de händer och vart de lallar mest så att staffsen rör sig ditåt och speccar vie liksom som säga Helpers fast en rang neråt vi servervakt vi har mycket koll på servern och så att de sköter sig ordentligt

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt här i servern för att kunna underlätta alla staffs som sagt jag vill hjälpa till dom när jag blir servervakt för att jag kan svbanna lallare eller kicka men behöver göra de i rätt tillfälligt och jag ska svbanna personen ifall han lallar eller gör något regelbrott de kan jag såklart använda de där samt att man behöver alltid bevis när man ska svbanna personen eller ifall du vill förlänga bannen samt att jag vill vara servervakt på servern för att kunna vara en del av staff och att liksom kicka personer ifall de behövs eller banna personer ifall de behövs vill vara sv för att jag vill lära mig de och har varit 1 gång sv och de vart faktiskt kul men jag vill vara servervakt för att kunna Dva bilar som e i sönder så att de laggar mindre på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när din vän har gjord regelbrott och du vägrar o svbanna personen och vägrar skicka ut i ban bevis de kan förekomma väldigt mycket som server vakter och abuse är när du blir dödad först så ressar du dig själv och skjuter han andra personen för att vinna scenario eller kan också vara att du håller på och blir gripen och du sitter i bilen och det är flera polier som riktar mot dig och du lägger in ditt vapen i handskfacket och dvar bilen och rollspelar som inget ting har hänt

Nekad, Du får vänta 2 dagar till innan du kan göra en servervakt ansökan då du inte ska ha haft ban på 30 dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka