Accepterad Alliansligan | Ansökan till Servervakt [tosen20]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
-14
Vad är ditt namn i verkligheten? Cem

Vad heter du på discord? Alliansligan

Vad är ditt Hex:ID 11000013f6a96d0

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 5 timmar varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 19 gånger men kan inte få bild har lite problem med de

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ansvar o vakta servern med olika personer som lallar som servervakt kan man svbanna och kickar deras uppgift är att vakta servern de hör man på namnet samt att som servervakt har man uppgift och underlätta Helpers/staffs som servervakt ska man vara med och hjälpa staffsen med att kicka eller svbanna personer som inte kan bete sig och som lallar och som är endast inne på servern för att lalla då ska servervakter finnas där och svbanna och sen skicka ut i svban bevis så kommer servervakt ansvariga kika på klippet och lägger en check som betyder att dom har läst de och dom kan förlänga bannen ifall dom tycker att de borde bli hårdare straff.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill vara servervakt på servern för att kunna hjälpa alla helpers/staffs så att vi hjälper dom med till exempel aatt vi svbannar dom eller kickar dom men när vi svbannar dom så ska vi såklart skicka ut i ban bevis så att servervakt ansvariga kikar på de men när vi kickar så behöver vi inte bevis utan de bara en kick men jag vill vara servervakt för att jag vill kunna också hjälpa till servern med att till exempel dva bilar så att de inte laggar i servern samt att vi har toggleid där de är många personer som till exempel torget piren eller någon annanstans för att va redo att kicka eller svbanna lallare

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när man revvar sig i ett senario för att vinna senariot abuse kan också vara att man har toggleid mitt i senario för att veta var dina motstådare är och för att vinna senario kan också vara att man dvar bilen när polisen kommer och du håller på att bli gripen men du lägger först in ditt vapen i handsfacket och sedan dvar bilen de är också Abuse korruption inom sv kan vara att man inte vill banna sin vän fast han har gjord regelbrott korrupt kan också vara att man revvar sina polare för att dom har lite hp itället för att man går till sjukan eller ta alvedon eller läkemedel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka