Accepterad allewalle | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

allewalle

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198934436989/

Ditt Hex-ID: 11000013a10ac7d

Vad är din discord tagg? alleballe#9294

Vem var det som bannade dig? swiipe

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gick till support och fråga varför dem bannade mig för jag har ingen aning varför dem banna mig och dem sa att jag körde över en snubbe 3 gånger på torget vilket jag inte gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på brittas bilfirman och tittade på bil och tyckte redan där att det va något fel för jag såg massa bilar där men jag såg inga människor. Sen drog jag ifrån brittas och körde till torget och körde in i det garaget där man tar ut sin bil. När jag kom till torget så såg jag häller inga människor så jag tänkte lägga in bilen i garaget och sen relogga för att se om det hjälper men innan jag han göra det så blev jag bannad för vdm . Och dem sa att jag körde över en person 3 gånger vilket jag tycker är helt omöjligt eftersom jag bara körde rakt fram in i garaget och att jag inte såg några människor överhuvudtaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban för att jag körde inte på någon utan jag körde in i garaget och skulle relogga för jag tror att mitt fivem hängde sig för jag kunde inte se folk. Om jag nu körde på någon jag inte såg så är det ändå fysiskt omöjligt att köra på dem 3 gånger i rad om alla är osynliga.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ! av bansen var att dem bannade fel snubbe så den tog dem bort och min andra ban var en 2 dagar ban för jag körde 200 i stan men det gjorde jag inte då häller men jag körde snabbt men det var för min kompis behövde akut vård men detta har jag skrivit redan i en annan ban överklagan och den blev godkänd så jag behöver inte skriva vad som hände. Jag tog lärdom av den bannen för jag kör inte lika snabbt igenom stan längre till och med inte när jag har en kompis som behöver vård.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärligt så skulle jag inte kunna det eftersom jag inte såg några personer på hela servern så jag tycker inte jag skulle kunna göra något annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? isåfall att jag kanske skulle reloggat direkt inne på brittas om jag tror att något är fel men trodde inte att jag inte såg någon jag trodde bara att bilarna isåfall var övergivna utanför Brittas inte att jag inte kunde se människorna. Detta har dock hänt innan att jag inte ser folk och det har hänt 2 av mina andra kompisar på servern också men föra gången blev jag inte bannad för jag reloggade snabbt då och körde inte någonstans.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka