Nekad Allett08080 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allett08080

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Elliott

Vad heter du på discord? Elleoganget#5043

Hur gammal är du? 13 år

Hur många timmar har du på Fivem? 60h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för ända sen jag var 5 år gammal har jag lekt med bilar jag har varit en sån person som gillar att leka med bilar med sörsta intersse för bilar är sport bilar jag tycker att jag ska bli chef för att jag är en sån person som bemöter folk på ett schysst sätt och vill att alla ska vara glada och glida runt på stan i sina fina bilar från Marja-Lisas. Jag vill också bli chef på Marja-Lisas för att jag är en person med ett bil intresse som är helt otroligt jag kan alla sorters Nissan Ferrari Lamborghini och mer. Jag vill också bli chef för att jag bemöter folk på ett bra sätt men kan sätta order på folk på ett väldigt schysst sätt. Jag har också tröttnat på den kriminella RP:n och vilja gå till att bli en snäll och fin person. Jag har t.ex. varit bss över ett gäng och där har jag fått cred att jag har varit en bss och varit ansvars fll och gett folk order på ett snällt sätt såna

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade på Saras bil och mc innan och fick en erbjudan av min boss att bli högre uppsatt men jag kände mig inte redo och sen fick jag en till chans och då tog jag den och blev Biträdande. Sen har jag ju också varit boss över ett gäng där jag tog mycket ansvar och var en riktig bra kunnig boss.

Berskiv din karaktär? Bertil Bengtsson är 21 år gammal. Han är väldigt glad av sig och sprider positiv energi. Han gillar att att köra fotboll och är beroende av bilar, här kommer historian om Bertil Bengtsson.
Bertil är en kille som växte upp på en bondgård med sina två föräldrar och en syster. Redan som ung började Bertil att jobba mycket på gården för att kärna ihop pengar till en cykel som han skulle kunna ta sig till skolan på och till sina vänner. Bertil är en kille som verkligen sprider glädje runt om alla.
När Bertil fyllde 16 år så fick han sin första mobil och var överlyckliga han hade i första gången i sitt liv chansen att kunna kommunicera med sina vänner utan att prata face to face.
Tiden rann iväg för Bertil och hans familj och plötsligt var Bertil 19 och skulle söka jobb. Så han gick till massor av olika affärer men hittade inget så han såg sista chansen i IKEA så han tog den. Han var så bestämd att han skulle få en plats där så han rör sig mot IKEA med ryggen rak.
Han går igenom intervjun med chefen och får jobbet, Bertil hoppar upp ur stolen och jublar.
Han går hem till sin familj och tror inte sina ögon när det står en polis utanför dörren så han tar snabba kliv fram till dörren och frågar.
- kan jag hjälpa dig, Säger Bertil?
- Ja, Det är tyvärr så att din mamma och pappa har gott bort i en bilolycka.
Bertil förstår inte vad som har hänt och hamnar i en chock efter en stund rusar han in i huset i med tårar i ansiktet.
Efter den dagen förstår han själv att han måste börja jobba hårt.
2 år går och nu är han 21.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara aktiv skit ofta eftersom jag vill visa att jag kan ta ansvar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ

Har du läst våra Regler? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka