Nekad Allett08080 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allett08080

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Elliott

Vad heter du på discord? Elleoganget#5043

Hur gammal är du? 13 år

Hur många timmar har du på Fivem? kan inte hitta men skulle kanske gissa på runt 70 - 80h. https://steamcommunity.com/profiles/76561198335123338/ om ni vill se

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på räddningstjänsten för att jag är en person som vill hjälpa folk och hjälpa till i denna stad att se till att folk inte mår dåligt över att en i sin familj är dåligt sjuk för istället kan man kontakta då 112 eller räddningstjänsten. Jag vill inte heller att någon ska gå runt och vara rädd att ens egna hus ska brinna ner utan då vill jag kunna se det på den person och ta ett snack med den och fråga lite frågor hur det är och se till att personen inte ska vara rädd av något. Jag vill också bli chef för att jag är en person som gillar att ge folk order och se till att mina män på räddningstjänsten ska helst kunna vara riktigt tåliga för jag vill kunna sätta dem på prover t.ex. som att ge dom en order att åka ut och patrulera runt i staden för at6t då kunna vara ännu närmare platsen om du nu händer något vi ett ställe där jag redan har skickat ut en av våra män.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Dem erfarenheterna jag har är att jag jobbade på Räddningstjänsten och var väldigt aktiv och vara med och gick runt och frågade hur folk mådde och så och såg till att de inte hade någon dålig känsla. Och chefen på Räddningstjänsten var väldigt schysst och gav mig order på ett schysst sätt så att jag blev motiverad till att jobba.

Berskiv din karaktär? Bertil Bengtsson är 21 år gammal. Han är väldigt glad av sig och sprider positiv energi. Han gillar att att köra fotboll och är beroende av bilar, här kommer historian om Bertil Bengtsson.
Bertil är en kille som växte upp på en bondgård med sina två föräldrar och en syster. Redan som ung började Bertil att jobba mycket på gården för att kärna ihop pengar till en cykel som han skulle kunna ta sig till skolan på och till sina vänner. Bertil är en kille som verkligen sprider glädje runt om alla.
När Bertil fyllde 16 år så fick han sin första mobil och var överlyckliga han hade i första gången i sitt liv chansen att kunna kommunicera med sina vänner utan att prata face to face.
Tiden rann iväg för Bertil och hans familj och plötsligt var Bertil 19 och skulle söka jobb. Så han gick till massor av olika affärer men hittade inget så han såg sista chansen i IKEA så han tog den. Han var så bestämd att han skulle få en plats där så han rör sig mot IKEA med ryggen rak.
Han går igenom intervjun med chefen och får jobbet, Bertil hoppar upp ur stolen och jublar.
Han går hem till sin familj och tror inte sina ögon när det står en polis utanför dörren så han tar snabba kliv fram till dörren och frågar.
- kan jag hjälpa dig, Säger Bertil?
- Ja, Det är tyvärr så att din mamma och pappa har gott bort i en bilolycka.
Bertil förstår inte vad som har hänt och hamnar i en chock efter en stund rusar han in i huset i med tårar i ansiktet.
Efter den dagen förstår han själv att han måste börja jobba hårt.
2 år går och nu är han 21.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne väldigt ofta för att kunna hjälpa till och se till att alla män jobbar bra.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle fortsätta jobba om jag inte fick jobbet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja, flera gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka