Nekad Allett08080 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allett08080

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott Silfverling

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2008

Vad heter du på discord? Elleoganget#5043

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar alltid på unive direkt när jag kommer hem

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 4 månader snart

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra mitt bästa för att få servern bättre och hålla kolla på alla nya och gamla medlemmarna som bryter mot reglerna. Som tex jag ser alltid folk som krockar och inte rp'ar på det och folk som kör jätte fort på grusvägar med tex en lambo. Jag ser också väldigt många bilar som bara står mitt på vägarna och ruttnar och då vill jag bara dv'a dom men kan inte så om jag blev servervakt hade jag också /dv'a alla bilar som bara står och ruttnar på vägarna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli server vakt på just unive pga för tillfället är det den största bästa servern mef bra scripts bra staffs och pga mängden spelare tycker jag det blir roligare mer sv supports och mods behöver men fortfarande roligare har varit inne på andra servrar men dem har inte samma kvalite av staffs scripts och rp nivå på spelarna många andra server går bara ut på att tjäna pengar men den här är man ute efter roliga senarion så jag har fastnat för denhär servern och tänkte ta det ett till steg igenom att bli server vakt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra mitt bästa för att få servern bättre och hålla kolla på alla nya och gamla medlemmarna som bryter mot reglerna. Som tex jag ser alltid folk som krockar och inte rp'ar på det och folk som kör jätte fort på grusvägar med tex en lambo. Jag ser också väldigt många bilar som bara står mitt på vägarna och ruttnar och då vill jag bara dv'a dom men kan inte så om jag blev servervakt hade jag också /dv'a alla bilar som bara står och ruttnar på vägarna.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag ska bli servervakt för att jag ser folk som bryter mot reglerna hela tiden tex på kvällarna när det är väldigt många inne på servern så är det folk som tex snor bilar på grönt gräss slåss och allt annat möjligt. Jag är också väldigt aktiv både på forumet och servern så jag tror att jag hade kunnat stoppa väldigt många spelare som bryter mot reglerna på en dag för att jag spelar väldigt många timmar. om jag nu blir servervakt så ska jag försöka stoppa folk som bryter mot reglerna. staffs brukar ju vara väldigt upptagna med deras arbete så jag kan hjälpa till med att ta hand om små saker så att staff inte behöver oroa sig om små saker som tex händer på bilfirmornna och andra green zones. samt att jag ska försöka göra multistaden till en ännu bättre rp miljö jag kan också reglerna väldigt bra och vet hur man ska hantera situationer där andra spelare har gjort fel.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill hålla koll så att inte lallar. Och det känns som att om man är tex support eller mod så känns det som att rpn går bort lite. Men jag vill vara servervakt och då känns det som att man fortfarande rpar pga att man inte liksom tar reports som förstör mitt i rpn. Liksom att vara servervakt är som att rpa fast kunna kicka/svbanna sånna som inte rpar och det känns som mer för mig att vara servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (id) (Anledning). /kick (id) (anledning). /revive (id). /goto (id). /Tpm (teleportar till waypoint). /sqlban (id) (dagar) (anledning). /m (id) (vad man nu ska säga).

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, Jag har varit bannade men jag har tagit i lärdom av alla bans och sett till att det inte händer igen

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej, unive är den bästa servern och hoppas verkligen jag bli servervakt för att kunna hjälpa till på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka