Nekad Allett08 | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zhapo.

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198335123338/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott Silfverling

Vad är ditt discord namn? Twitch cyruxlj#5043

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Bertil Bengtsson är 21 år gammal. Han är väldigt glad av sig och sprider positiv energi. Han gillar att att köra fotboll och är beroende av bilar, här kommer historian om Bertil Bengtsson.
Bertil är en kille som växte upp på en bondgård med sina två föräldrar och en syster. Redan som ung började Bertil att jobba mycket på gården för att kärna ihop pengar till en cykel som han skulle kunna ta sig till skolan på och till sina vänner. Bertil är en kille som verkligen sprider glädje runt om alla.
När Bertil fyllde 16 år så fick han sin första mobil och var överlyckliga han hade i första gången i sitt liv chansen att kunna kommunicera med sina vänner utan att prata face to face.
Tiden rann iväg för Bertil och hans familj och plötsligt var Bertil 19 och skulle söka jobb. Så han gick till massor av olika affärer men hittade inget så han såg sista chansen i IKEA så han tog den. Han var så bestämd att han skulle få en plats där så han rör sig mot IKEA med ryggen rak.
Han går igenom intervjun med chefen och får jobbet, Bertil hoppar upp ur stolen och jublar.
Han går hem till sin familj och tror inte sina ögon när det står en polis utanför dörren så han tar snabba kliv fram till dörren och frågar.
- kan jag hjälpa dig, Säger Bertil?
- Ja, Det är tyvärr så att din mamma och pappa har gott bort i en bilolycka.
Bertil förstår inte vad som har hänt och hamnar i en chock efter en stund rusar han in i huset i med tårar i ansiktet.
Efter den dagen förstår han själv att han måste börja jobba hårt.
2 år går och nu är han 21.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på unive för att jag har spelat på många olika RP servrar och kan vad man inte får göra. Jag är väldigt bra på RP och kan säga till om någon håller på med något man inte får.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att just vara intresserade av Unive är att den har sån sjuk bra kvalité och att det är en sjukt bra RP server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag har kört många svenska RP serverar så efter att tag blev jag trött på andra servrar så då hittade jag Unive RP och tänkte vi kör den ser fett nice ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i RP är att skaffa en sån bra uppskattning hur det är i verkligheten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål I Unive är att uppfylla en sån bra uppfyllelse som möjligt och bara njuta av tiden på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka