Nekad Allesöder | Medlem ansökning [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allesöder

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Allesöder#1432

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jonas Åkesson och är 27 år gammal och har lite aggressionsproblem. Jonas har haft en bra uppväxt och fått typ allt han har pekat på när han var lite mindre. Jonas har alltid varit snäll men när han flyttade till Stockholm själv så blev det andra planer för Jonas. Han fick nya vänner där så var snälla mot han men han visste inte att dom var kriminella. När dom sa att dom var kriminella så fick Jonas följa med för att han hade inget annat val för om han berättade för nån eller inte var med dom så skulle dom misshandla Jonas. Så Jonas fick hjälpa till dom och han började trivas mer och mer. han fortsatte att råna butiker och tyckte att det blev roligare. Jonas intressen är också att ha roliga bilar som tillexempel bmw och volvo som han gärna skulle vilja trimma upp. han vill också har ett stort och snyggt hus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och seriös rp och hjälpa dom som behöver hjälp på serven. jag kommer ha en bra rp nivå så att jag inte förstör för andra och ha det roligt när jag rpar för jag gillar att ha kul när jag rpar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så att både du och din partner får en bra upplevelse av scenariot. så att man spelar seriöst så alla tycker det är roligt och bra miljö och tillexempel om man gör ett bankrån med en gissla och säger att dom inte ska sätta ut spickmator och dom gör det ändå så spelar dom bara för sin vinst och inte för bådas.

Hur hittade du Unive? Har sätt på Youtube och många vänner säger att denna server är bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka