Accepterad Allesöder | Medlem ansökning [Hugo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allesöder

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Allesöder#1432

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas åkesson och är 27 år gammal och har lite aggressionproblem och han kan få det ibland men han lugnar ner sig snabbt. Jonas har haft en bra uppväxt och fått typ allt han har pekat på när han var liten. hans föräldrar hette karin och joakim men som tyvärr gick bort i cancer när jonas var 18 år gammal. jonas har alltid varit snäll men när han flyttade till stockholm själv så blev det andra planer för jonas. Han fick nya vänner och dom var snälla mot han men han visste inte att dom var kriminella. När dom sa att dom var kriminella så fick han följa med dom för att han hade inget annat val för annars skulle dom råna han och misshandla han. så jonas tvingades att vara med dom och råna butiker och då så började han trivas mer och mer och han fortsatte att råna butiker och tyckte att det blev roligare och roligare. jonas intressen är att ha stora lyxiga bilar som tillexempel bmw och volvo som han gärna skulle vilja trimma upp. han vill också har ett stort och snyggt hus som han skulle vilja leva i med sina polare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och hjälpa folk som behöver hjälp. jag har kört på månag servrar så att jag är bra på rp och kommer följa lla regler och inte förstöra serven. jag kommer ha bra scenarion och utvecklade också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för båda parterna i ett scenario för att vinna och inte bara vinna själv. så att båda ha roligt och bra. tillexempel om man ska råna en butik och man har en gissla och har ett krav och säger att man inte ska ha spickmattor men dom sätter ut det ändå och då vill bara polisen vinna.

Hur hittade du Unive? Har sätt på Youtube och många vänner säger att denna server är bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka