Accepterad Allesöder | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allesöder

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199160031740/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Allesöder#1432

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Nicklas Svensson och är 19 år gammal då född 03 och är ganska lugn men han kan bli lätt arg om några är taskiga. han har haft en ganska tuff barndom. hans morsa hade dött när han var 10 år och hans pappa hade det väldigt tufft utan Nicklas mamma så att Nicklas fick flytta till ett fosterhem. Hon som var på fosterhemmet var inte snäll mot Nicklas så en dag bestämde sig max att rymma där ifrån. han rymde där ifrån och gick så långt bort från fosterhemmet han kunde så han drog till skogen. efter några dagar så kom det en polis och frågade hur länge han hade varit i skogen och då svarade Nicklas att han hade varit där några dagar och då sa polisen att han fick följa med i polisbilen och dra till polisstationen. han berättade att dom på fosterhemmet hade varit elaka och taskiga. när Nicklas gick in på polisstationen så fick Nicklas se när dom tränade hundar och när dom tränade att skjuta. det var Nicklas bästa dag någonsin. Nicklas hade två intressen och det var stora snygga hus och fina och snygga bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag tycker själv att jag är bra på rp och jag vill också bli polis och fånga in tjuvar och lösa brott. jag vill vara hjälpsam och inte förstöra serven. jag kommer inte vara elak mot några på discorden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra rp. jag kommer lyssna på alla stuff och jag ska hitta nya medlemmar på serven. jag kommer inte göra regel brott. jag kommer bidra med bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte bara ska tänka på sig själv. Att man ska tänka på andra till exempel att man gör ett butiksrån och man ska fly där ifrån så ska man inte bara köra därifrån själv man ska göra det med sina gängmedlemmar.

Hur hittade du Unive? Har sätt på Youtube och många vänner säger att denna server är bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka