Accepterad allenkriminalic | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Allen Botic

Vad är ditt discord namn? alleneth

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emilio Kriminalic 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Klipsk, kreativ, rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: När Emilio bodde i en annan stad var han delaktig i massa olika företag och affärer. Han har lyckats balansera det kriminella med det ärliga livet, han har inget emot att starta om från början men har stora planer. Han vill arbeta sig uppåt genom rankerna och till slut kunna ha legitima affärer istället för kriminell verksamhet. Emilios plan är att känna så mycket folk som möjligt och hjälpa till överallt så att han har massa möjligheter när det behövs, han gillar inte att ta betalt utan gillar att göra den andra en tjänst för att sen kunna använda det emot de. Det är svårt att ge en exakt framtidsplan för Emilio då han kan dyka upp var som helst där pengar kan göras.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att samarbeta med alla olika människor inte bara min egna grupp med vänner. Kan skapa olika sorters rp med olika människor. Är inte rädd för att "förlora" så ser hellre att ett scenario blir roligt än att jag tjänar något på det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man ser till att den andra spelaren också har kul. Man ska skapa situationer där båda har en chans att vinna och utvecklas, istället för att bara tänka på sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått reglerna. Fearrp är ett exempel där man ska värna om sitt liv. Metagaming tillexempel att du använder dig utav information du inte fått reda på in game, t.ex att din polare i discord förklarar vart folk är.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kollat på flera hundra timmar rp samt spelat 1000+ timmar rp på mina konton.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka