Inaktuell [Allen] YoungYT | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille1910

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198382710956/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Wille#4656

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär. Jag rollspelar lite äldre som om jag är 34 i spelet men jag har ändå en ung kropp. Min karaktär är en mycket trevlig karaktär men kan både vara åt andra sidan mycket otrevlig ifall folk inte ger respekt för den jag är. När nån har triggat mig/ gjort mig sur så kan jag få ett utbrott och göra något dumt. Jag är en person som är väldigt kär i gamla bilar fast jag gillar ändå väldigt mycket nya fina bilar men jag har mycket respekt för gamla bilar. Jag är en väldigt öppen person och jag skämtar mycket och säger roliga saker. Jag är väldigt snäll och trevlig när jag pratar med personer. Jag är också väldigt seriös. Jag jobbar väldigt mycket på jobben jag är på. Jag jobbar mycket för det är roligt. Jobbar inte för pengar. Jag jobbar för att det är kul!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror jag kommer bidra med positivitet och med bra förnufta scenarior.Jag har bra inlevelse i moment och är bra på att reagera i scenarion (FearRP och ledsen, aggresiv eller riktigt arg. Kan alla FailRP regler och vet vad allt betyder.

VDM = När du kör över en person med ett fordon, VDM är strängt förbjudet oavsett senario.

RDM = När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det.

COPBAIT = När du medvetet försöker få polisen efter dig genom att t.ex. drifta framför dem eller köra mot rött när polisbil står precis bredvid dig. COMBAT LOGGING = När du loggar ut för att medvetet undvika ett scenario.

FEARRP = Du ska värna om ditt liv dvs att om du t.ex. är under ett pistolhot ska du rpa rädd.

METAGAMING = När du använder information från något du fått reda på Out of Character t.ex. från streams eller discord.

POWERGAMING = När du använder dig av omänskliga krafter t.ex. att köra in i en vägg i 200 km/h sen fortsätta som om ingenting har hänt. Inom POWERGAMING tillhör även att inte bara spela för sin karaktärs vinning genom att t.ex. farma pengar eller spela för att “vinna” över alla andra.

NLR = New life rule betyder att om du dör i ett scenario så minns du inget från just det scenariot.
Jag har läst era regler och kommer följa dom och jag respekterar dom mycket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill mestadels bli medlem pga att jag vill visa mitt intresse att jag kan spela seriös RP på eran server genom att skicka in en Whitelist ansökan.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra till bra och roligt roleplay. Skapa bra/roliga scenarion. Hitta bra vänner att spendera kvällar med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ingen ska känna att det är tråkigt och rpa. Jag har som mål att lära känna många och kunna göra stora och även små scenarion till så hög RP det bara går att göra

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka