Nekad [Allen] william15 | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william15

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Wille15#2383

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle oloffson och kommer från Sverige. Min familj är pappa Gustav mamma Nina och brorsa Adam och vi alla är födda i Sverige. Pappa jobbar på Postnord och mamma jobbar på Taxi och brorsan går på dagis. Min dröm har alltid varit att jag ska ta hand om försäkringar för att jag vill sitta vid ett skriv bord och hjälpa andra. Jag kör en saab och har jobbat på postnord. Men det har varit lite tråkigt för då sitter man bara framför ratten och kör vill prova något annat. Och pelle är en seriös kille. Han tar alltid jobbet på största alvar. :)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? min vän rekommenderade RP så då kollade jag runt på internet och kom fram till att Unive är bäst för mig då jag inte testat RP tidigare så vill jag prova det seriöst och inte få någon dålig uppfattning om RP i framtiden. Jag bidrar till en positiv och seriös miljö med goda skämt från Norrland.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett och hört mycket positivt om er både från vänner och på internet så beslutade mig för att ansöka

Hur hittade du Unive? En vän rekommenderade RP och sökte på internet och hittade er.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att utveckla en rolig karaktär som kan ha bra samspel med andra. Och kunna jobba med försäkringar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Träffa folk med samma intressen som kan hålla en rolig men även seriös vänskap på Unive, jag vill även få en bättre utveckling på min karaktär då jag aldrig gjort detta tidigare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men vill gärna bli en aktiv deltagare på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka