- Meddelanden
- 62
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198944525880/
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef
Vad är ditt discord namn? Turgha#4695
Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Alex Cobar. Han föddes februari den 20. Han växte upp med föräldrar som var alkolister och var också mobbad i skolan. Det var en av de saker som gjorde så att Alex fick ett lite kriminellt bakgrund. Hur han fick det jo för efter skolan hade han aldrig lust att gå hem. Och ändå att han kom hem 20.00 ungefär varje dag sa hans föräldrar inget för de märkte inget. Men något han fick intresse av när han gick bort efter skolan var bilar. Jo det började med att en av hans vänner han brukar hänga md efter skolan skaffa sig en bil. De körde runder i den och fikade den. De bytte färg på den och motor och massor med andra saker. Det var då Alex fick intresse av bilar. Men det var inte det ända de gjorde. De hade ju en kriminell bakgrund. De ofta rånade folk eller kidnappade ofta. Men ett tag efter blev en av hans vänner tagen av polisen. Hela hans gäng var efterlysta av polisen. Det var då Alex bestämde sig för att flytta till Unive.
När Alex kom fram till motell hyrde han ett rum. Han tänkte att först spara pengar och där efter köpa ett hus till han. Men problemet var att han kände ingen där. Alex planer var att först hitta ett jobb. Därefter på jobbet kan han få vänner eller när han är och festar. Det kriminella har han lämnat bakom sig för nu. Men om det kommer upp igen det vet man aldrig. Alex hade helst vilja jobba någon stans där man gör något med bilar eller som polis. Varför polis det vet han inte bara något som kom upp.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är seriös när det handlar om RP. Och jag bidrar med mycket scenarion som gör serven roligare. Jag kan inte säga scenario varje timme men ungefär varje dag kan variera på hur mycket tid jag har för den dag. Jag tar också hand om de nya. Jag har hittills tagit hand om runt 6 nya. Alltså visar hur de får jobb och hur det fungerar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att på Unive tar de RP seriöst som många servar inte gör. Jag har hört bra saker om det hur hög RP nivån kan var men ibland kommer nån enstaka som förstör nån gång. Detta känns som en server jag vill spelar på som passar mig.
Hur hittade du Unive? Har sett om den från Tiktok och några vänner har rekomenderat den till mig och några andra. Men jag tyckte att Unive passade mig bäst av de för jag hade inte hört något från de andra servarna.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt. Träffa nya personer. Och kunna spela på en server som jag trivs på. Mina mål för karaktär är fel att bli polis eller typ jobba på en bilfirma. Annars därefter kanske bli kriminell. Ja jag vet man måste ha en roll till det.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hitta något som passar mig ( ett jobb ) där jag bygger upp min karaktär från börjar och sen när jag har byggt upp den kanske RP som kriminell. Och kanske om nån vän kommer och spelar att streama för serven för att göra serven större.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag hade annars inte ansökt att bli Medlem i denna server.
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef
Vad är ditt discord namn? Turgha#4695
Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Alex Cobar. Han föddes februari den 20. Han växte upp med föräldrar som var alkolister och var också mobbad i skolan. Det var en av de saker som gjorde så att Alex fick ett lite kriminellt bakgrund. Hur han fick det jo för efter skolan hade han aldrig lust att gå hem. Och ändå att han kom hem 20.00 ungefär varje dag sa hans föräldrar inget för de märkte inget. Men något han fick intresse av när han gick bort efter skolan var bilar. Jo det började med att en av hans vänner han brukar hänga md efter skolan skaffa sig en bil. De körde runder i den och fikade den. De bytte färg på den och motor och massor med andra saker. Det var då Alex fick intresse av bilar. Men det var inte det ända de gjorde. De hade ju en kriminell bakgrund. De ofta rånade folk eller kidnappade ofta. Men ett tag efter blev en av hans vänner tagen av polisen. Hela hans gäng var efterlysta av polisen. Det var då Alex bestämde sig för att flytta till Unive.
När Alex kom fram till motell hyrde han ett rum. Han tänkte att först spara pengar och där efter köpa ett hus till han. Men problemet var att han kände ingen där. Alex planer var att först hitta ett jobb. Därefter på jobbet kan han få vänner eller när han är och festar. Det kriminella har han lämnat bakom sig för nu. Men om det kommer upp igen det vet man aldrig. Alex hade helst vilja jobba någon stans där man gör något med bilar eller som polis. Varför polis det vet han inte bara något som kom upp.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är seriös när det handlar om RP. Och jag bidrar med mycket scenarion som gör serven roligare. Jag kan inte säga scenario varje timme men ungefär varje dag kan variera på hur mycket tid jag har för den dag. Jag tar också hand om de nya. Jag har hittills tagit hand om runt 6 nya. Alltså visar hur de får jobb och hur det fungerar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att på Unive tar de RP seriöst som många servar inte gör. Jag har hört bra saker om det hur hög RP nivån kan var men ibland kommer nån enstaka som förstör nån gång. Detta känns som en server jag vill spelar på som passar mig.
Hur hittade du Unive? Har sett om den från Tiktok och några vänner har rekomenderat den till mig och några andra. Men jag tyckte att Unive passade mig bäst av de för jag hade inte hört något från de andra servarna.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt. Träffa nya personer. Och kunna spela på en server som jag trivs på. Mina mål för karaktär är fel att bli polis eller typ jobba på en bilfirma. Annars därefter kanske bli kriminell. Ja jag vet man måste ha en roll till det.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hitta något som passar mig ( ett jobb ) där jag bygger upp min karaktär från börjar och sen när jag har byggt upp den kanske RP som kriminell. Och kanske om nån vän kommer och spelar att streama för serven för att göra serven större.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag hade annars inte ansökt att bli Medlem i denna server.