Nekad [Allen] Rasse144 | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasse

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198278098316/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasse#3712

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cole Svensson och han är uppväxt med mycket droger och hans pappa misshandlade hans mamma under hans uppväxt och sedan så tog hans mamma Cole och drog och lämnade Coles pappa. Han levde mad sin mamma för de mesta och de va ganska fattigt och Cole började hänga med folk som höll på med droger och då så började Cole med att sälja de för att han skulle kunna försörja han och hans mamma för Coles mamma betyder allt för honom. Cole började först med lite grönt och tjänade hyfsat med pengar och sedan så började han få ihop så mycket så han kunde börja deala med folk som har en ganska stor del av drogerna som går i staden och sedan dess så har han bara blivit mer och mer kriminell. Han började göra rån med tunga vapen som carbiner och andra vapen. Han fick pengar till fina hus och sedan till fina bilar och nu för tiden låter han alla andra jobba åt han. Han låter ingen trampa på hans tår och står upp för sig själv. Cole sviker ingen av hans bröder och sedan så hatar han polisen för saker som hände när han var liten

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en seriös rpare som vill ha en server som är bra att spela på, Och jag har testar unive och det verkar som en fett bra server och nu vill jag skaffa whitelist, Jag har mycket tidigare erfarenheter med rp och ligger ungefär på 1.3tusen timmar och det gör mig till en seriös rp spelare efter som jag kan alla regler som unive har,

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att deras unika scripts och deras bra rp spelare som verkligen kan rpa på ett bra sätt jämfört med andra servrar. Också att staffsen är jävligt aktiva

Hur hittade du Unive? En polare rekomenderade om en riktigt bra server som jag sökte efter då jag o han började spela på den å har tyckt att den är jävligt bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra korta/långa scenarion som dem som är med i tycker är bra, Jag är ingen sån spelare som är ute efter pengar eller makt utan mer för rp:ts skull

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa roliga och bra scenarion med andra personer, och lära känna och rpa med dem,

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nepp, Försöker att maina fivem och då äre unive som gäller
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top