Accepterad [Allen Lingonpuki | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingonpuki

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198888756785/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Puki#1337

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en nyinflyttad svensk medborgare som älskar det vanliga livet utan kriminelitet.
Han är 21 år gammal och är intresserad i motorsport. Han kör motorcykel och ska snart försöka ta bil körkort. Han jobbar som skräddare. Han vill byta jobb senare i framtiden då han vill bli en del av stadens viktigare personer som motorcykel polis. Lukas Kyckling som min karaktär heter har en bror i staden som heter Håkan Kyckling. Lukas har också många andra polare i staden var av några i poliskåren.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill bidra till en seriös RP då jag är trött på all annan oseriös rp där folk inte kan bete sig. Jag har också andra kompisar på servern som har rekomenderat servern mycket. Jag har varit whitelistad på denna server när det var multistaden så jag vet att den är seriös.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En seriös rp server med bra staff och bra roleplay med tydliga gränser med vad som är tilllåtet och inte.

Hur hittade du Unive? Spelat på gamla servern och blivit rekomenderad av kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt med bra rollspel och roliga senarion. Och självklart köra feta bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polismotorcykelåkare och bli en viktigare person, som blir igenkänd.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har presis tagit upp mitt fivem spelande igen vilket jag tycker är superroligt och är reda att spela mycket. Men jag har spelat fiveM i flera år och kan rollspela.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka