Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198804571184/
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Joshage
Vad är ditt discord namn? Hannes #9002
Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2005
Berätta om din karaktär. han har haft en svår uppväxt och började med hyfs som liten. han är 24 år, intressen kolla fotboll, vara med kriminella kompisar och göra hyfs. Hans känslor är att det känns rätt för han men ändå inte för han tänker på sina föreldrar om vad dom tycker om han.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag vill dli medlem på Unive är för att jag tycker det är en jätte bra RP server och att dem flesta sköter sig, samt verkar som mycket roliga folk. Jag kommer bidra med att he det roligt på servern och sköta mig.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Kollade på en streamer som spelade på den här servern och den verkar jätte bra och bättre en dom andra svenska servrarna
Hur hittade du Unive? Jag kollade som sagt på en stream och då så frågade jag vilken server det var och då så sa det ju Unive då, så jag gick in på eran hemsida och joinade eran discord. sen gick jag in på hemsidan och nu söker jag medlemskap.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mitt mål på denna servern med mitt rollspel att jobba på en bilfirma och sälja bilar. Har ett intresse om bilar och ska snart kanske skaffa epa.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha det roligt på servern och sälja bilar och ha det väldigt roligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar ofta fivem med mina andra kompisar men vi spelar inte på svenska, det finns en som heter RSM freeroom och där finns det jätte många bilar man kan köra. Så vi åker mest bara runt på den servern.
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Joshage
Vad är ditt discord namn? Hannes #9002
Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2005
Berätta om din karaktär. han har haft en svår uppväxt och började med hyfs som liten. han är 24 år, intressen kolla fotboll, vara med kriminella kompisar och göra hyfs. Hans känslor är att det känns rätt för han men ändå inte för han tänker på sina föreldrar om vad dom tycker om han.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag vill dli medlem på Unive är för att jag tycker det är en jätte bra RP server och att dem flesta sköter sig, samt verkar som mycket roliga folk. Jag kommer bidra med att he det roligt på servern och sköta mig.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Kollade på en streamer som spelade på den här servern och den verkar jätte bra och bättre en dom andra svenska servrarna
Hur hittade du Unive? Jag kollade som sagt på en stream och då så frågade jag vilken server det var och då så sa det ju Unive då, så jag gick in på eran hemsida och joinade eran discord. sen gick jag in på hemsidan och nu söker jag medlemskap.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mitt mål på denna servern med mitt rollspel att jobba på en bilfirma och sälja bilar. Har ett intresse om bilar och ska snart kanske skaffa epa.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha det roligt på servern och sälja bilar och ha det väldigt roligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar ofta fivem med mina andra kompisar men vi spelar inte på svenska, det finns en som heter RSM freeroom och där finns det jätte många bilar man kan köra. Så vi åker mest bara runt på den servern.