D
Deleted member 13226
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199120217590
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Ritzen
Vad är ditt discord namn? hampus.ritzen#7449
Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Persson, han har haft em väldigt vanlig uppväxt han växte upp med sin pappa mamma och sin storasyster. Han gick på dagis som vanligt började skolan och allt sånt, sen när han fyllde 8 år så skildes han föräldrar och han liv blev lite konstigare han pappa skaffade en tjej och hans mamma skaffade kille, sen när han blev 13 år då byte han skola, han började om på nytt lärde känna andra kompisar och han levde livet satt säga, sen fans det en affär väldigt nära han skola som han då hade börjat på, han handlade där nästan varje dag och tillslut började han och hans kompis gäng snatta och allt sånt där. Erik kände ganska snabbt att det där som han gjorde kände både väldigt dåligt men samtidigt väldigt skönt att slippa bränna så mycket pengar, han och hans kompisar fortsatte tillslut blev hans kompis på kommen, han ljög för alla polisen socialtjänsten och allt så han lyckades komma ut. Nu kände alla att det inte var så bra att fortsätta snatta där för det kommer inte sluta bra kände dem. Han började gymnasiet han gick ut med bra betyg och allt sånt där, han började jobba på macdonalds i stan och han levde livet han mådde väldigt bra just på den tiden, sen fick han sparken på donken och levde på gatan. Han började umgås med helt fel personer som tog droger och allt sånt där skit, han mådde Inge bra på den där tiden. Tillslut började han vara spring pojke till några grabbar som var grovt kriminella, han tjänade väldigt med bra pengar då han var springis. Och just nu levar Erik på det han springer runt åt folk
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag vill verkligen satsa på det nu, asså jag vill ha en bra server med bra rp på. Jag har spelat massor med five m servrar innan och jag känner att unive är den perfekta, därför vill jag satsat på den för att kunna utveckla min rp nivå och andras rp nivå jag vill utveckla servern och hjälpa servern så gott som det går för att kunna nå den höga rp nivån som möjligt
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ja det som får intresset är att den har väldigt bra script och seriösa spelare som vill bli bra på att rpa, därför känner jag att det är den perfekta servern för mig att kunna rpa och ha kul med mina kompisar och göra roliga scenarion för det är just det jag lever för just nu, jag villl bli bäst på att rpa för det är svin kul tycker jag att spela på en seriös servern med seriös rp
Hur hittade du Unive? Jag och min kompis satt på min födelsedag och laddade ner five m, först spelade vi massa andra skit servrar men sen hittad vi multisatden don den hette på den tiden, då började jag spela sen slutade jag och spelade på andra servrar engelska servrar men sen hittade jag tillbaks hit och insätt att det verkar vara svin kul att spela här
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli grovt kriminell på unive och nå så hör rp nivå som möjligt. För att kunna göra roliga scenarion och ha svin kul med sina kompisar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli kriminell och starta gäng och kanske bli lite högre uppsat allts typ servervajt och sånt för det hade varit riktigt kul,
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte för jag gillar bara unive just nu och om jag kommer ju satsa på unive så jag kommer inte spela på någon annan server
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Ritzen
Vad är ditt discord namn? hampus.ritzen#7449
Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Persson, han har haft em väldigt vanlig uppväxt han växte upp med sin pappa mamma och sin storasyster. Han gick på dagis som vanligt började skolan och allt sånt, sen när han fyllde 8 år så skildes han föräldrar och han liv blev lite konstigare han pappa skaffade en tjej och hans mamma skaffade kille, sen när han blev 13 år då byte han skola, han började om på nytt lärde känna andra kompisar och han levde livet satt säga, sen fans det en affär väldigt nära han skola som han då hade börjat på, han handlade där nästan varje dag och tillslut började han och hans kompis gäng snatta och allt sånt där. Erik kände ganska snabbt att det där som han gjorde kände både väldigt dåligt men samtidigt väldigt skönt att slippa bränna så mycket pengar, han och hans kompisar fortsatte tillslut blev hans kompis på kommen, han ljög för alla polisen socialtjänsten och allt så han lyckades komma ut. Nu kände alla att det inte var så bra att fortsätta snatta där för det kommer inte sluta bra kände dem. Han började gymnasiet han gick ut med bra betyg och allt sånt där, han började jobba på macdonalds i stan och han levde livet han mådde väldigt bra just på den tiden, sen fick han sparken på donken och levde på gatan. Han började umgås med helt fel personer som tog droger och allt sånt där skit, han mådde Inge bra på den där tiden. Tillslut började han vara spring pojke till några grabbar som var grovt kriminella, han tjänade väldigt med bra pengar då han var springis. Och just nu levar Erik på det han springer runt åt folk
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag vill verkligen satsa på det nu, asså jag vill ha en bra server med bra rp på. Jag har spelat massor med five m servrar innan och jag känner att unive är den perfekta, därför vill jag satsat på den för att kunna utveckla min rp nivå och andras rp nivå jag vill utveckla servern och hjälpa servern så gott som det går för att kunna nå den höga rp nivån som möjligt
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ja det som får intresset är att den har väldigt bra script och seriösa spelare som vill bli bra på att rpa, därför känner jag att det är den perfekta servern för mig att kunna rpa och ha kul med mina kompisar och göra roliga scenarion för det är just det jag lever för just nu, jag villl bli bäst på att rpa för det är svin kul tycker jag att spela på en seriös servern med seriös rp
Hur hittade du Unive? Jag och min kompis satt på min födelsedag och laddade ner five m, först spelade vi massa andra skit servrar men sen hittad vi multisatden don den hette på den tiden, då började jag spela sen slutade jag och spelade på andra servrar engelska servrar men sen hittade jag tillbaks hit och insätt att det verkar vara svin kul att spela här
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli grovt kriminell på unive och nå så hör rp nivå som möjligt. För att kunna göra roliga scenarion och ha svin kul med sina kompisar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli kriminell och starta gäng och kanske bli lite högre uppsat allts typ servervajt och sånt för det hade varit riktigt kul,
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte för jag gillar bara unive just nu och om jag kommer ju satsa på unive så jag kommer inte spela på någon annan server