Nekad [Allen] EmrikFalc | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EmrikFalc

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198350587857/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emrik Falcenclou.

Vad är ditt discord namn? Emrik #5813

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2003

Berätta om din karaktär. Karim Abdulaziz är en Indisk kille på 48 År som kom till Sverige 1994. Han växte upp i en rätt tuff familj, Hans pappa lämnade Han & Hans mamma i Indien 1992. Han gillar att vandra bland dom fina bergen, skruva i äldre japanska bilar, Gå på promenader & Läsa böcker om japanska bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väldigt seriös med mitt RP & Tycker om att RP seriöst, Jag har förut Spelat RP på Engelska Servrar med många timmar av RP,

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har fått höra av många att just Unive ska väldigt bra jämfört med andra svenska RP serverar & att det ska va Seriös RP på Unive. Det är just de Jag är ute efter.

Hur hittade du Unive? Via Bekanta & Vänner samt sociala medier.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Först & främst skaffa ett jobb sen så vill Jag skaffa Mig en fin bil, Fina Vänner samt ha allmänt Roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra med så seriös RP som jag kan samt att Bidra till en bättre upplevelse för dom andra Rollspelarna, Eventuellt hitta nya Vänner som kan göra Rollspelet ännu bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka