Nekad [Allen] csbongo | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

csbongo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198843924792/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Bongo#0069

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Håkan Kykling (utan c) är en 18 årig skräddare. Allt han vill i sitt liv är att designa kläder på högsta nivå och bli igenkänd som en professionell designer. Han ser upp till profiler så som Louis Vuitton, Christian Dior och Yves Saint Laurent. Han kommer från en liten familj av skräddare och har en bror som heter Lukas. Tillsammans gillar de att köra motorcykel och designa kläder. Håkan är ofta väldigt pratklad men gillar inte brandmän eftersom han anser att de gör ett onödigt jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har alltid gillat roleplay och tycker att denna server ser intressant ut. Jag har även två vänner som redan är medlemmar som verkligen rekommenderade denna server. Det märks även att poliser är seriösa med sitt arbete och folket jag träffat hittills har varit väldigt bra på RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag sa blev jag rekommenderad av vänner och så verkar servern väldigt seriös och engagerad. Något jag även gillar är antalet fordon ni har på servern eftersom jag gillar att köra runt. Det skulle vara skönt att komma in här eftersom det är en seriös server och är trött på folk som RDM o VDMar

Hur hittade du Unive? Rekommendation från vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha riktigt kul med personer som älskar rollspel. Vill även ha lite roliga bilpersoner att cruisa runt med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli rik och köra runt i fina bilar. Träffa trevligt folk samt ha lite tävlingar i olika saker. T.ex. vem som kan göra den snyggaste bilen osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu är jag inte aktiv på andra, jag håller på att komma in i RP igen. Tidigare år har jag spelat på amerikanska servrar.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top