Accepterad [Allen] challe_v8 | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

challe_v8

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198996404494/

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? snyggingen v8#3573

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007

Berätta om din karaktär. challe danske kommer från en stor familj på landsbygden där han växte upp med fordon och djur som de största intressena. Hans pappa ägde en gammal amerikanare som tyvärr blev stulen, kvaddad och skrotad. Det var ifrån den bilen kärleken för äldre fordon startade. challe danske är 21 år och väldigt social och har lätt för att träffa nya människor även fast han hade en lite jobbig barndom. Han blev mobbad och hade inte många vänner, detta skulle inte få förstöra hans framtid och liv bestämde sig challe för i en tidig ålder. Han ville bli bättre än personerna som tryckt ner honom, istället för att vända sig mot människor och ogilla alla pågrund av händelserna i hans barndom så blev han inspirerad att hjälpa människor. Han jobbar konstant mot drömmen att få bli en del av en polisstyrka och det är hans mening med livet. Hjälpa människor och visa att dåliga händelser i barndomen inte behöver spegla ens liv. Alla har en mening och Filips är att hjälpa människor bli deras bästa dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag bidrar med bra RP och kommer ta allt seriöst, reglerna kommer inte vara nåt problem att följa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Antalet spelare som är online på servern, visar att servern värkar vara väldigt seriös, servern som jag var på innan visade sig vara en lall server vilket var väldigt tråkigt.

Hur hittade du Unive? Ni fick bra rykte av mina kompisar så jag ville gärna gå med.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa en bra miljö för alla andra spelare och bara lyckas i samhället generellt. Vill förr eller senare bli meko, till och med kanske högre än meko, typ chef eller nåt annat. Ha råd med en bil, kanske nån MC och hitta ett ställe jag kan slå mig ner på.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få nya vänner och ha good times med att köra RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag var precis deltagare i en annan server men lämnar den pågrund av oseriösa spelare och för mycket lall till och med av staff och polisen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka