Antagen Alleman | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AL9

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,091
Reaction score
110
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: alle0108

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag borde bli staff eftersom att jag är driven med det jag gör. Jag kommer vara aktiv, Jag är mogen samt kompetent. Jag är inte korrupt samt kommer jag arbeta bättre än aldrig förr. Jag kommer vara aktiv i både discorden, Ingame och på forumet. Jag kommer dessutom aldrig ta ett beslut utan att se bägge synvinklarna i ett scenario som jag märkt har blivit väldigt dåligt i staff teamet på sistone därför vill jag också bli staff för att ge spelare mer chanser ifall dem förtjänar det men beror helt på ban orsaken samt före detta historik.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker krim rpn är ganska så horribel det är endast hets och skjutande på gatorna men när man tänker tillbaka på dem goda tiderna på unive så var det fridfullt så klart det var gängkrig o sådant men nu har det gått över styr det är bokstavligen bara skjutande inga utvecklade scenarion som möten backstabbs eller liknande och jag hade velat bli staff för att möjligtvis få tillbaka den rpn på servern så det är roligare och spela. Sen är det självklart väldigt mycket fuskare inne på servern som jag även kommer försöka leta efter då jag tycker fuskare är väldigt tråkiga personer som förstör för andra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska arbeta effektivt se över vad dem andra vill i staff teamet om jag har nån ide så delar jag med mig med den som möjligtvis kan få servern bättre. Kommer arbeta effektivt och hjälpa andra staffs ifall dem behöver hjälp sen kommer jag söka till kriminell ansvarig för att fixa rpn så skottande blir mindre och scenarion blir fler.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det jag tycker man ska tänka på är att, Inte vara korrupt, vara trevlig, ta endast beslut om man har helheten av scenariot, Inte vara otrevlig, Inte vara ensidig och se helheten.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? När jag har fritid och inget bättre för mig så kommer jag gå in på datorn och göra staff arbete men ifall jag t,ex har något planerat så gör jag det sen om jag har tid när jag kommer hem så gör jag staff arbete så egentligen så fixar jag med staff arbete när jag har tid och nu när det är sommarlov så finns alltid tiden där men såklart man kan vara inaktiv i några timmar eller 1 dag t,ex.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelat på servern sedan 2021 så ungefär 4 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit/ MA / Helper / Servervakt / PR-Ansvarig / Servervakt-Ansvarig / RP-Ansvarig. Sen något mer tror jag men kommer inte riktigt ihåg.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är bered på allt men dem jag checkade i vill jag helst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka