Accepterad Alleklint | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alleklint

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073220471/

Ditt Hex-ID: steam:110000142565777

Vad är din discord tagg? Alleklint

Vem var det som bannade dig? eran anticheat den trode att jag combatloggade men mitt fkn spel crhashade mitt i ett senario

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-15 002836.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de var inte ni

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de var en som kidnappade mig och sen så snacka vi lite sen efter att jag sa vilket gäng jag va med i så döda han mig med sin kniv och efter han slica mig så chrashade mitt spel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktigban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag vart bannad för dance abuse men de var någon som sa att jag it kunde bli bannad och så vart jag bannad nästa dag och jag var nyinflyttad då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade it kunnat gjort något åt att mitt spel krhascade

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka