Antagen alleeswe | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alleeswe

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Ditt discordnamn: alleeswee

Ange ditt födelsedatum 12 December 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag e trevlig, lugn och rättvis samt kan hantera alla olika situationer utan att bli stressad. Jag har spelat länge på servern och vet hur den fungerar både vad de gäller rp pch regler. Det som gör mig unik är att jag är väldigt lösningsorienterad – jag fokuserar inte bara på problemet utan på att faktiskt lösa det på ett sätt som blir bra för alla parter. Jag är också bra på att kommunicera tydligt och respektfullt, även i pressade situationer.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att kriminell rpen har blivit lite si så där. Inte så mkt socialt längre, mer åka runt i bilar i klumpar o fråga vilka dem är med i o hoppa ut o skjuta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vara aktiv, ta ansvar för ärenden direkt och samarbeta med andra i staff teamet,

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att man är respektfull och snäll med spelarna man pratar med, inte ha attityd bara för dem har de. det är viktigt för mig för som staff så representerar man unive.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att prioritera skola först och sen rp och staff arbete. Men just nu har jag typ ingen skola då jag e på apl/praktik 4 dagar i veckan.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat länge, men de har varit lite till och från i 3-4 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja de har jag så de är lugnt,

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka