Nekad Alleee | Chef-jobb ansökan [Akerman] [Amo_147]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AL9

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,091
Reaction score
110
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag vill börja jobba som Gripen Taxi AB.

Vad heter du IRL? Alvin

Vad heter du på discord? Alle#5493

Hur gammal är du? jag är 13 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen september förra året.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att alla är aktiva och gör sitt jobb och jag vet hur jag kommer lyckas med det för jag har varit högtuppsatt på ett par jobb så jag vet hur jag hanterar anställda eller provanställda och jag kommer ej låta några lallare förstöra vårat sociala rp på Gripen Taxi AB och sen kommer jag se till att folk inte bara jobbar där för pengar då det är ett regel brott. Och jag kommer ej tillåta något sorts av dålig rp alla som ska jobba på Gripen Taxi AB ska ha social rp och tänka alltid på reglerna så det inte blir något fel. och jag kommer bara ta in seriösa rpare som faktiskt kan rpa och inte hittar på massa dumheter och jag kommer göra det så realistiskt som möjligt så det blir maximal rp och inte bli något lall bolag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga direkt erfarenheter av yrket fast jag har varit högt uppsatt på ett par jobb och jag vet hur jag beter mig som högt uppsatt och jag kommer vara som en förre bild till Gripen Taxi AB så att folk vill bli anställda hos oss så dem ej känner att dem ej vill jobba där för dem tror att vi är lallare fast det kommer vi absolut inte va och jag kommer göra en god förebild för vårt taxi bolag.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag i ungefär 6-7 timmar varje dag förgrund av skolan fast på helger kommer jag vara så aktiv jag kan och jag kommer alltid vara inne nån gång på dagen. fast här är ett litet schema

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Måndag 15:000-23:00
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tisdag 15:30-22:00
onsdag 15:00-00:30
Torsdag 14:40-23:00
Fredag 13:40-vilken tid jag vill
Lördag vilken tid jag vill
Söndag vilken tid jag vill.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart unive kommer alltid vara min favorit server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara på unive.

Har du läst våra Regler? ja.

Senast ändrad:
Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka