Nekad Alleee | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AL9

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,094
Reaction score
110
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/

Ditt Hex-ID: 1100001481847e7

Vad är din discord tagg? Alle#0108

Vem var det som bannade dig? ingen aning tror det var Philip eller någon annan staff.

Hur lång tid var din ban? klacksko

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: .) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök unive.se/bannad. Och anledningen var att jag var olojaltill unive så man kan säga olojal medlem.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det som hände var att jag sa upp mina roller och tänkte testa något nytt som jag ångrar då jag ej kan komma tillbaka till unive och jag hoppas att jag kommer få komma tillbaka för just nu är jag väldigt besviken på mig själv och att jag aldrig borde gjort något sånt här och att jag skulle aldrig lämnat unive och jag vill be om ursäkt att jag gjorde detta och jag hoppas att jag kan göra så ni får upp erat förtroende för mig och ifall jag får komma tillbaka så kommer detta aldrig upprepa sig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev till en staff att jag skulle ta en paus från unive och jag skulle testa på en ny server och fråga ifall han kunde ta bort mina roller sen när jag testa att gå in på unive efter ungefär 2-3 dagar så står det att jag har blivit klacksko bannad och just i det tillfället så visste jag inte varför jag blev bannad men nu har jag fått en anledning av Philip och det var att jag var olojal medlem och ifall jag kommer få komma tillbaka så kommer detta alrig upprepas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban då det var jag som valde att lämna Unive och skulle testa en ny server som jag ångrar väldigt mycket då nu är jag medlem på en annan server fast jag kommer vara bered att lämna den ifall jag måste och jag kommer göra allt som jag kan för att försöka få tillbaka erat förtroende och jag hoppas att jag får komma tillbaka för ni kan skriva eller vad som helst vad jag ska göra för att få komma tillbaka och som sagt kommer detta aldrig upprepas och jag kommer lämna alla andra serverar som jag är med för att få komma tillbaka och jag hoppas att jag kan göra så ni får tillbaka erat förtroende för mig då jag kommer aldrig göra om något sånt här igen och jag kommer göra allt för att försöka få tillbaka erat förtroende och ifall ni ej tror mig så är det bara säga saker som jag kan göra för att få tillbaka erat förtroende.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger för lall fast ungefär 2 av dem bansen var felaktiga sen har jag blivit bannad för powergaming och suntförnuft sen har jag blivit bannad för att jag tog en polis bil fast det var när jag ej var medlem och det var för typ 1 år sen när jag var icke medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mer lojal till unive en att svicka dem med att gå till en annan server och jag hoppas jag kan fixa så ni får tillbaka erat förtroende till mig och detta kommer aldrig upprepas då jag ångrar mig väldigt mycket och jag kommer aldrig göra detta igen för jag tycker detta är en bra server och jag vill gärna komma tillbaka fast nu är jag medlem på en server fast jag kan gärna lämna den för att få komma tillbaka då detta var den första servern jag nånsin spelat på och jag vill fortsätta att utveckla min rp på unive för detta är servern som hjälpt mig med min rp och då menar jag det verkligen för i början var jag helt kass på rp fast efter några veckor hade jag fått hjälp av en staff som tyvärr ej är kvar på unive som jag vet och han hjälpte mi med min utveckling och jag vill fortsätta utvecklas på unive och detta kommer aldrig upprepas igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag hart lärt mig efter alla mina bans och speciellt denna då detta var en av det dummaste jag kunde ha gjort att svicka unive och jag hoppas att jag får komma tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka