Inaktuell Alleee | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AL9

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,091
Reaction score
110
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: Alle#0108

Ange ditt födelsedatum 2 januari 2009

Varför ska just du bli staff?

Jag vill bli staff då jag vill hjälpa servern att gå uppåt och kunna hjälpa lite extra med servern och discorden och sen har jag varit helper sen tidigare fast då var jag ej så jätte aktiv för jag trodde jag skulle hinna med skolan fast det gjorde jag ej att både vara staff och skol arbete fast nu ifall jag får en till chans så kommer jag jobba super hårt och jag kommer vara super aktiv och jag kommer hjälpa så många som möjligt med hjälpen dem behöver och jag kommer försöka nå mitt mål och det är att bli mod och donations ansvarig för jag är väldigt intresserad av att vara donations ansvarig för det känns väldigt roligt att prata med folket på servern och hjälpa till sen hoppas jag att jag kommer lära känna staff teamet bra och kunna ha roliga tider i staff teamet och jag kommer jobba på så mycket jag kan och mitt andra mål är att bygga den servern så mycket jag kan och få andra på servern att rekommendera unive så vi får mer spelare och mer medlemmar och jag hoppas att jag får en till chans då nu kommer jag verkligen jobba hårt sen kommer jag alltid vara snabb i pm och aktiv i discorden och inne på servern så man kommer alltid kunna kontakta mig om man behöver hjälp eller liknande och hoppas jag får en till chans så jag kan visa vad jag går för och jag vill lära känna staff teamet lite mer och lära känna våra fantastiska medlemmar lite extra och jag vill att folk ska känna sig trygga att prata med staffs/Helpers så dem kan ge sin åsikt så kanske man kan förbättra det.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kriminell Ansvarig.
Mitt mål med att vara kriminell Ansvarig är att få krim rp mer seriös och att fler slutar få indragen krim och att dem faktiskt skärper sig med regler och att dem faktiskt försöker sitt bästa och att dem ska våga göra scenarion fast dem fortfarande ska följa regler så dem slipper att få indragen sen vill jag också se mer utvecklade scenarion för nu för tiden är det driveby efter driveby och det blir ej rolig rp att dem ska göra mer utvecklade scenarion så det blir roligt för båda parterna istället för samma sak hela tiden och ifall nån gör många regel brott så kommer jag ej vara rädd att dra dems roller eller något liknande sen kommer jag aldrig dra in nåns roller bara för jag känner för det för jag kommer alltid kräva bevis fast ifall jag själv har bevis så kommer jag dra in det för det är ej okej att förstöra servern genom att ej följa regler för reglerna är det som håller upp RP och kriminell RP så ifall nån gör för många regel brott så kommer det leda till indragen eller ifall dem har gjort ett stort fel i ett scenario som t,ex står o skjuter i en driveby i 30 sekunder eller något sånt eller gör ett oplanerat rån eller något sånt som gör skada för rp.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Donation Ansvarig.
Jag vill bli Donations Ansvarig för jag vill kunna hjälpa folk att bli kriminella eller köpa gäng eller köpa in importer till servern och ifall ingen annan donation ansvarig är online så kan jag hjälpa dem som vill köpa grejer på servern så jag kan alltid fixa i donation så ifall nån behöver hjälp så kan jag hjälpa dem och jag kommer vara snabb på mitt jobb som donations ansvarig och jag kommer alltid finnas tillgänglig och jag kommer satsa allt på att försöka bli staff och därför jag vill bli donations ansvarig är att det skulle underlättat för alla donations ansvariga och alla helpers, staffs så det ej blir för rörigt med allt.
Support Ansvarig
Jag vill också bli support ansvarig för jag vill kunna hjälpa folk som behöver hjälp i support som t,ex dem kanske vill rapportera en bugg eller så kanske dem dog på ett väldigt konstigt sätt eller så kanske dem vill rapportera fler saker som gör skada mot servern och jag vill kunna hjälpa servern med buggar och personerna som blir utsatta för dessa konstiga buggar och det skulle också underlättat med fler support ansvariga det är också därför jag väljer att bli helper för att underlätta allt jobb på servern och det blir effektivare med fler helper, staffs och högre uppsatta i staff teamet men därför jag väljer att bli support ansvarig är att jag gillar o prata och hjälpa folk som har fått något problem med kanske en bugg eller att dem har dött av en bugg IG.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara inne på servern ungefär 6-9 timmar varje dag eller mer sen kommer jag skriva en liten aktivitets schema jag har
LOV
Måndag 09:00-02:00

Tisdag 10:00-03:00

Onsdag 09:00-02:00

Torsdag 10:00-01:00

Fredag 12:00-02:30

Lördag 10:00-02:00

Söndag 09:00-01:30

Skol dagar
Måndag 16:00-23:00

Tisdag 15:30-00:30

Onsdag 15:00-00:45

Torsdag 16:30-01:00

Fredag 16:10-02:00

Lördag 09:00-03:00

Söndag 09:30-00:20

Och hoppas det är lugnt att jag kopierade schemat som jag hade på min andra staff ansökan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i 1 år och några dagar och under detta året på unive har varit ett av dem bästa året då jag har lärt känna många personer som också kör på unive och det har varit ett trevligt community.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare erfarenheter då jag var helper för 1 månad sen tror jag och jag var RP Ansvarig fast jag ville också bli donation och support ansvarig fast fick aldrig någon respons från områdesansvariga fast jag var ej jätte aktiv då fast nu kommer jag gå fullt ut och jag kommer vara super aktiv. sen så kan jag redan alla kommands man behöver veta när man är staff och detta är ett exempel /Ban (ID) (Längd) (Anledning) ksk skrev i fel ordning men ni fattar grejen.
Sen kan jag skriva lite fler kommands

/Sqlban [id] [längd] [anledning]
/noclip när du är i noclip så kan ej någon se dig och du kan specca folk utan att dem ser dig.
/Kick [id] [anledning]
/svban [id] [anledning]
/dv [radius]
/freeze [id]
/unfreeze [id]
/revive [id]
/bring [id]
/goto [id]
/unban [hex-id]
/sc [du skriver i staff chatten]
/tpm
/toggleid
/togglename
/specoff
/skin [id]
/addkey
/setjob [id] [jobid] [level]
/spec
/v [fordon]
/giveitem [id] [föremål]
/givecash [id] [Amount]

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag är bered på det mesta.

Senast ändrad:
+rep Väldigt skön grabb, han vet väldigt mycket inom yrket och han vill hjälpa så mycket som möjligt, grabben borde få en till chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka