Accepterad Allebx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allebx

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199156994759/

Ditt Hex-ID: steam:11000014754a2c7

Vad är din discord tagg? Allebx#2811

Vem var det som bannade dig? Eddiebo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-26 173359.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde och banna mig eftersom att jag c-logga under ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo men de va så att jag var i ett scenario där de va en stor skottlossning hos wise guys, fast hela grejen var att vi skulle kidnappa dom då vi hade konflikt mot oss, vi försökte vara sociala och kidnappa och sedan pressa ut information från dom fast de blev inte utan de startades en skottlossning uppe hos de, jag och min vän då var inblandad vi hade dödat några sedan så ska vi därifrån fast på vägen då så ser jag 3 bilar komma mot mig och därefter gjorde jag ett stort misstag från min del som ej ska ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo men de var en helt rätt ban av eddiebo som gjorde ett bra beslut som alla staffs ska ta så jag ger cred till han för han tar rätt beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror inte att jag har blivit bannad på en längre period men en gång innan så var jag hyfsat ny på unive så blev jag bannad för c-logg. Jag var ganska ny på spelet och förstod inte så bra med regler osv. Jag skulle på en träning och stängde av datorn i ett scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle backat back i tiden så skulle jag tänkt till 1 extra gång innan jag väljer och göra nått då dessa val jag gör kommer med stora konsekvenser som jag fick känna på denna gång, jag ångrar mig så hemskt mycket och vill få en till chans att komma tillbaks och visa att jag verkligen har en bra rp och att jag kan följa reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, till 100% att jag kommer ändra på och dessa misstag kommer ej ske igen då jag lärt mig av alla mina banns så jag kommer göra denna gång oxå så hoppas jag att jag får en ny chans då jag vet att jag kan bättre.Jag vet att C-logg är en dum och osmart grej och göra fast jag gjorde det misstaget och erkänner att jag gjorde fel och att tills nästa gång bara ta de lungt och rpa vidare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka