Accepterad Allebx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allebx

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199156994759/

Ditt Hex-ID: steam:11000014754a2c7

Vad är din discord tagg? Allebx#2811

Vem var det som bannade dig? Top G

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-08 011746.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade på mina skador efter en stor och kraftig krock. Vilket var fel av mig att göra och jag inte visste om jag skulle rpa på det eftersom att spelet började lagga och frös till, då visste jag inte om jag skulle rpa på skadorna och valde att fortsätta rulla ner för backen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så åkte jag och min polare runt i en bil på västra motorvägen och strögade runt. När vi åkte i en tunnel under militärbasen så började mitt spel lagga till och sedan frös till efter en sväng vid slutet av tunneln. Jag såg inte riktigt vad som hände eftersom att mitt spel clitchade till gång på gång. Sedan när bilen landade så valde jag att inte gasa utan valde att rulla nerför backen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en riktig ban då från Tog G´s perspektiv såg det ut som att jag åkte upp på ett berg och voltade utan att rpa på mina skador. det var en riktig ban eftersom att jag powergamar och väljer att inte rpa på skadorna, men grejen var den att jag inte riktigt visste om jag skulle rpa på det eftersom att jag inte riktigt såg vad som hände. Vi skulle påbörja ett scenario och då tänkte jag att jag skulle fortsätta rpa och starta scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var bannad för att jag slog till en npc för drygt en vecka sedan, men sedan efter bannen så lärde jag mig att det blir rdm om man slår en npc. Jag har haft en permanent ban innan där jag var korrupt inom yrke. Men jag var ny till Unive och hade inte riktigt full förståelse för saker och ting. Övriga tidigare bans har inte varit så grova och har fått dem flesta när jag var relativt ny till rollspelet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna tänka på att alltid rpa på sina skador oavsett var jag är eller vad som händer. Jag ångrar att jag inte rpade på skadorna men jag var lite borta efter det som hände.

Har du lärt dig någonting efter din ban? självklart har jag lärt mig att alltid rpa på skador oavsett position eller vad som händer eller kommer hända. När jag såg clippet så ser jag perspektivet från staffsen och där ser jag att jag gjorde fel och det kommer inte upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka