Nekad Allebx | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allebx

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Allebx#2811

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet på vardagar är frukost, skola, chilla, mat, spela, mat, spela, mat, chilla, sova
Helger: Mat, spela, mat, softa, spela.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har totalt varit medlem på unive i ungefär 7 månader men blev permabannad i mitten och kom sedan tillbaka och blev medlem igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) totalt 8 men en var felaktig, kan inte ta en bild ig men kan visa i interljuv om jag blir godkännd.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffs som till exempel att banna eller kicka lallare. Jag kommer hjälpa till att banna alla lallare som förstör för rpn. Servervakt är en viktig roll som kickar ut folk som inte kan rpa.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag vill vara med och hjälpa till att höja rp nivån genom att sv-ban/kicka lallare som förstör för att rp nivån på tex piren/torget kan höjas. det brukar förekomma mycket lallande vid torget och piren och jag vill gärna försöka motverka det genom att sparka ut alla lallare som inte kan rpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption inom sv innebär att man tar kommandon som tex "revive" till sin eller kompisars fördel bara för att vinna ett scenario. Om du tex är i ett slagsmål med någon och en securitas kommer och tar fast dig sedan sätter dig i bilen och du bannar honom så är det abuse eftersom att man bannar för att vinna scenariot.

Nekad
Inte så jätte engagerade svar på t.ex "ange ditt födelsedatum" och "Förklara vad för uppgift en servervakt har."
Utveckla MER på dom två och ansök igen om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka