Nekad Allebx | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allebx

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Allebx#2811

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar vaknar jag kl 12:00 nu på sommarlovet och går in på datorn kl 12:15, jag är mest aktiv på kvällarna men är också aktiv på dagarna. Jag stänger av datorn runt 01-02:00 tiden. Helger ser hyfsat likadant ut som vardagar för mig men kanske en timme extra på kvällen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har totalt varit medlem på unive i ungefär 10 månader tror jag men blev permanentavstängd i mitten och kom sedan tillbaka och blev medlem igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad totalt 14 gånger men några av bansen är felaktiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa till med småproblem på servern som underlättar för staffsen som har större problem att sköta. Som en servervakt ska man delvis vara som en städerska genom att ta åtgärder som kick/ban på folk som lallar eller begår regelbrott. En servervakt är också en städerska för att man kan använda sig av kommandot /dv för att dva bilar som bara står helt trasiga till exempel på piren som underlättar för sin egen och andras fps.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill samt vara servervakt för att hjälpa och stödja servern, men också att bidra med aktivitet. Om jag blir servervakt så vill jag försöka att få bort alla lallare för att sedan bidra med seriös rp. Jag känner att jag vill gå längre än att bara rpa på servern utan jag vill komma längre in i communityt, därför tänker jag att detta hade varit en bra start.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som en servervakt så kan man begå regelbrottet sv-abuse där man använder sin servervakt roll för att få fördel genom rpandet. Några exempel på sv-abuse är att man använder sig av kommandet /toggleid för att se folks id utan att behöva id peaka. Detta kan ge fördel i scenarion som en skottlossning eftersom att man kan se var motparten befinner sig genom väggar osv. Man kan även sv-abusea genom att man använder kommandot /revive för att få mer hp istället för att använda plåster. Sv-abuse är alltså att man använder sin sv roll felaktigt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit intervjun på 48timmar.

Du får ansöka igen om 1vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka