Nekad AlleBoy | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi

Vad heter du IRL? Ali

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? i nuläget 919h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? först när jag kom in på servern hade jag ju ingenting, inget fordon, ingen cykla, nothing, o nu när jag märkte att Taxi är ledigt tänkte jag, vrf inte ansöka så andra som e nya o behöver transport får också en transport men också att det blir rp.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit taxi chef innan på en annan server o där har jag jobbat som taxi ett litet tag kanske 30 dagar innan den gick ner, lyckades inte få så mycket erfarenheter så då tänker jag om att fortsätta här o lära mig mer.

Berskiv din karaktär? Han heter Kashmir Kader och är 32 år gammal. Han är uppväxt i förorten, hans dröm är att jobba med bilar, sälja eller reparera bilar. Han är ganska kriminell (inte på så vis som rån osv, ba typ bryter mot trafikregler osv) och har noll respekt mot polisen, han har tappat respekten mot polisen sen 13 års åldern. Han är inte med i något gäng och vill inte det häller då han tycker att det alltid blir konstiga saker så det blir bråk så blir man dumpad från gänget. Han har varit med i gäng innan och blivit dumpad jätte många gånger. Han har varit i Stockholm och det är där han är uppväxt, han har en ganska mörk backgrund. Pappa som är alkoholist, och bruka slå Kashmir och hans syster. Hans mamma dog när hans pappa knivhögg henne för hon inte gett han pengarna han ville ha. Det är därifrån han fått kriminaliteten, från sin pappa som var alkoholist. Hans syster och han blev skilda då hans pappa gick in i fängelse för misshandel, då kom socialtjänsten och separerade på de, Kashmir tänker inte på hans gamla familj och syster mer när han har sitt nya liv.

Hur ofta kommer du vara inne? Just nu är jag ganska ofta inne, och tror det kommer fortsätta så, jag har ju skola såklart, om jag har prov o jag behöver plugga, det är då jag kommer behöva vara lite mindre aktiv, men såklart kommer jag fortfarande försöka vara aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart då jag försöker nå nya färdigheter o kanske bli något annat.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Alla!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka