Nekad Allebengtsson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allebengtsson

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Användarnamn: Allebengtsson

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill söka till autoexperten

Vad heter du IRL? Alessio Bengtsson

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 300 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på detta jobbet då jag tycker att det är ett väldigt roligt jobb. Jag brinner för att trimma bilar båda irl och ingame. Jag är en duktig chef och särbehandlar ingen. Jag kan lyssna på allas åsikter och tar åt mig. Jag är också en duktig chef som har mycket kunskap inom detta jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit både anställd del ägare och ägare på autoexperten

Berskiv din karaktär? Jag är en kille i 29 års åldern som älskar bilar. På min fritid så är jag med min familj eller så är jag ute och kör bil. Jag gillar också att trimma bilar och fixa i motor. Detta har jag gjort sedan jag var liten. Jag har en hög utbildning som gör att jag kan leda stora företag. Jag gillar att arbeta och gör allt för att mina anställda ska må bra. Jag är en snäll person som bryr sig mer om andra än mig själv. Jag lyssnar på allas idéer och tankar.

Hur ofta kommer du vara inne? Mellan 2-3 timmar på förmiddagen och sedan 5-8 timmar på eftermiddagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag då detta är den bäst fiveM server man kan köra på.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej självklart inte

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka