Accepterad Alleballe82 | Medlem ansökning | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alleballe82

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152912922/´

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Alleballe#0545

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2017

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Retelius, han är född 2000-09-17. Han tycker mycket om bilar. Han kommer ifrån Kiruna och har en riktig tuff bakrund. Han bodde med sin mamma och pappa, men hans pappa var en alkoholist. Albins pappa drack sig full riktigt ofta och till och med slog Albins mamma. Albin bruka sitta och kolla på alla biltidningar som han snodde ifrån den lilla kioske i han kvarter, han tycker att bilar tröstar honom, så han brukar kolla på biltidningar samtidigt som han hör sin mamma skrika av smärta och rädsla för att hans pappa slog henne. Albins pappa slog ihjäl hans mamma. Albin tycker inte om sin pappa super mycket längre, men i slut ändan så är han glad att hans pappa kunde ge honom mat, men det är inte så ofta det fanns, men det var några dagar i veckan. Han är glad att hans pappa fanns i slutändan. Han kanske inte kunde leva utan sin pappa. Men som sagt han tyckte bilar var en tröst, så hans dröm är att jobba på Vianor. Albin flyttade ifrån kiruna så snabbt som möjligt, han hade tydligen någon halvbror i Unive som han inte ens visste att han hade. Men han flyttade till Unive och lever ett bra liv just nu, det enda som saknas är ett jobbskift på Vianor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har nu spelat på Unive i snart en vecka och tycker att det är en server som har kommit väldigt långt ämfört med andra. Min karaktär jobbar för tillfället på postnord och är ofta aktiv i tjänst för att kunna leverera packet. Jag tycker att det är väldigt kul med och rpa men känner att jag skulle kunna och vill få lite mer ansvar och kunna ta mitt rpande till en yttligare nivå genom att blev medlem. Jag vill gärna ha ett whitelist jobb och kunna få hjäpa folk på ett annat sätt en och åka runt och lämna paket hela dagarna. Jag tror att jag skulle passa in bra som medlem då jag ofta är aktiv och är en väldigt seriös rpare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en fantistisk server som har så mycket att ge. Bland annat är det en väldigt hög nivå på rp i Unive, så gott som alla i Unive tar servern på riktigt stort alvar. Unive är en server som ingen annan.

Hur hittade du Unive? jag hittade den igenom några kompisar som jag känner. De rekomenderade servern då jag letat länge efter en bra server. Jag var till en början lite osäker men tänkte att jag skulle tästa. Och ja, se vad som hände, nu är jag helt enkelt helt besatt utav den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli en riktig rpare som ska kunna skapa riktigt bra scenarion för att kunna få den så mest verklighetstroliga kännslan som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill lära mig känna nya personer varje dag och kunna hjäpa dom så att de bli nöjda och glada. Sen har jag ett annat mål som är att jobba hårt och förtjäna de pengar som genom att köpa min drömbil som jag har fantiserat om ända sedan jag var en liten pojke.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, just nu vill jag endast satsa på Unive då jag verkligen gillar den seriösa rpn

Tillbaka