Nekad Alleballe82 | Ansökan till Servervakt [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alleballe82

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Retelius

Ange ditt födelsedatum 17 September 2006

Vad heter du på discord? Alleballe#0545

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? fyra månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Kunna varna de som inte sköter sig eller bryter imot reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag kan tycka att det ibland behövs flera seriösa och aktiva servervakter då det ofta kan bli väldigt kaos i vissa scenarion. Jag vill bli servervakt på just unive då derför det är den enda server jag spelar på

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag e ju crim och är ofta aktiv och spelar väldigt ofta. Jag är ofta med i scenarion som crim och ser ofta att folk gör fel, just derför vill jag kunna varna de och se till så att det blir mycket högre rp på just alla crim och icke crim medlemmar. Jag har läst reglerna väldigt många gånger och kan varenda regel i huvudet.

Varför ska just du bli servervakt? Som sagt jag är väldigt ofta aktiv och ser en he del scenarion där det kan bli helt knas. Jag kommer derför hjälpa och se till så att feler presoner på unive kommer börja följa reglerna och sluta med lall. För just lall ser jag en hel del på denna server. Jag skulle gjort det som krävs för att folk som inte följer reglerna åker dit för det.

Varför vill du bli servervakt? Jag som crim vill få bort allt lall i det criminella samhället. Jag vill kunna få folk och börja lyssna och lära sig att unive är en väldigt seriös och bra server. Så fort man skulle kunna få bort alla som lallar så skulle unive bli den troligen största och bästa servern i sverige

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag känner måga staffs ooc och vet hur de jobbar. Jag har även vart staff på andra servrar

Är du whitelistad på serven? Yes + Crim

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ba kickad för tex att ha glömt och haft på mig väst på allmäna platser

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej endast unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka