Nekad Alleballe07 | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alleballe07

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Lundberg

Vad är ditt discord namn? enstorman

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Namn: Hans "Hasse" Lundberg
Utseende: Hasse är en större man lite fet med en riktig stilig hockey frilla i färgen grå, med riktig stiliga polisonger och ett lite säg vid hakan. hans ögon som lyser i färgen blått som ger han en väldigt charmig blick och det gör även att han oftast får som han vill. Med hans underbara stil och fina basker så är han väldigt omtyckt av många. Ansiktet hans får han att framstå som en gammal sur gubbe men då han egentligen är väldigt snäll och omtänksam.

Bakgrund: Hasse är uppväxt i en liten och fin och trygg stad i Norrbotten som heter Piteå. under hans uppväxt så var han väldigt omtyckt av många i skolan och hade det bra med vänner. Föräldrarna hade ett vanligt svenskt äktenskap då hans morsa var hemma och skjutsade och hämtade Hasse från skolan, städade och tog hand om huset. Hans farsa jobbade ett vanligt jobb från 07 till 17 som byggarbetare och drog in en stabil peng till huset. Under hela hans uppväxt har han varit snäll och nästan aldrig gjort dåliga saker då hans största dröm var att bli polis. I skolan var han också duktig och hade riktig bra betyg.

Hur Hasse är som person: Hasse är väldigt smart, omtänksam och allmänt snäll. Han har även en bra humor och är väldigt charmig, men han har väldigt svårt att visa sina känslor men han är också bra på att dölja dem vilket ger han ett litet övertag i sociala sammanhang då han kan upplevas som väldigt seriös och kompetent så att folk får respekt för han. Hasse ger alltid respekt till andra om dem också ger han respekt. Hasse har också en väldig karisma som gör att personer lätt gillar att umgås med han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion där man inte bara spelar för att vinna utan för att alla ska ha roligt. jag spelar för utföra långa och utveckalde sceanrion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte ska spela så att man själv vinner ett sceanrio hela tiden. ett scenario för mig går ut på att alla ska ha så roligt som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuf: att man ska bete sig och tex inte gå till en kriminell och jävlas bara för att få dem sura. Metagaming: att man tar information i tex discord och använder det ig. Fear rp: det innebär att man ska värna om sitt liv och om någon tex riktar en pistol mot en så börjar man inte springa därifån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? a jag har rätt så mycket erfarenhet. jag har spelat över 500 timmar rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den innan den automatiskt nekas.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka